مراسم گرامیداشت شهید سپهبد سلیمانی و همرزمانش در جامعه‌الزهرا (س) برگزار شد

مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی

مراسم گرامیداشت شهید سپهبد سلیمانی و همرزمانش با حضور اساتید و طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، مراسم گرامیداشت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و دیگر همرزمان شهیدشان با حضور جمعی از طلاب ایرانی و غیرایرانی، اساتید و کارمندان خواهر در حسینیه امام خمینی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.  

در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ویژ‌ه‌برنامه ای از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

در این مراسم، آیاتی چند از کلام‌الله مجید جهت نثار به ارواح مطهر شهدا و روح حاج قاسم سلیمانی قرائت شد، سپس حجت‌الاسلام والمسلمین محمدپور طی سخنانی با اشاره به رشادت‌ها و ولایتمداری سردار سلیمانی به بیان خاطره از ایشان پرداخت.

وی با ذکر این مطلب که رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی، حاج قاسم سلیمانی را سردار انقلابی نامیدند، خطاب به دشمنان و ترامپ منفور عنوان کرد: اگر سردار سلیمانی در بین ما نیست، هزاران سردار حاج قاسم سلیمانی به واسطه این واقعه تربیت می‌شوند و راه ایشان را ادامه خواهند داد.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محمدپور با اشاره به این که سردار سلیمانی سزاوار شهادت بودد، تصریح کرد: سردار سلیمانی از دفاع مقدس تاکنون در خط مقدم نبرد با استکبار جهانی بوده است و آرزویش شهادت بود.

وی ادامه داد: سردار شهید سلیمانی هر زمان که بر سر مزار همرزمان شهیدش سردار خرازی و سردار کاظمی حاضر می‌شد، از آنها درخواست می‌کرد برای شهادتش دعا کنند تا به آنها بپیوندد؛ سردار به مرادش رسید و لباس شهادت را پوشید.

در این مراسم ذاکر اهل بیت علیهم‌السلام با ذکر سوگواری شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا علیهاالسلام و همچنین سردار سلیمانی یاد و خاطره ایشان را گرامی داشت.

طلاب در این مراسم با مشت‌های گره کرده و سردادن شعار، انزجار خود را از استکبار جهانی اعلان و خواستار انتقام جدی از ترامپ و اسرائیل شدند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱