به همت طلاب مدرسه علمیه کوثر؛

نمایشگاه کوثر راه‌اندازی شد

نمایشگاه کوثر

نمایشگاه کوثر با ارائه محصولات فرهنگی و صنایع دستی و غذایی به همت طلاب مدرسه علمیه کوثر برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم مریم اسماعیلی روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: نمایشگاه کوثر حاصل فعالیت های فرهنگی و صنایع دستی و غذایی طلاب مدرسه علمیه کوثر راه‌اندازی شد.

مدیر مدرسه علمیه کوثر یادآور شد: بانوان طلبه این مدرسه پس از پایان امتحانات پایان ترم و حضور در کارگاه های مهارتی، اخلاقی، فرهنگی و تربیتی، درخواست برپایی این نمایشگاه را ارائه کردند که با درخواست آنان موافقت شد.

وی افزود: طلاب مدرسه علمیه کوثر در این راستا، محصولات فرهنگی، صنایع دستی و غذایی خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهند؛ همچنین غرفه‌ای از محصولات فرهنگی به مناسبت پاسداشت سردار شهید سلیمانی راه اندازی شده است.

اسماعیلی اضافه کرد: در حاشیه این نمایشگاه، کارگاه آموزش هنرهای دستی از جمله قلاب باقی و چرم دوزی توسط طلاب این مدرسه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه روز یکشنبه 22 دی راه اندازی شد، گفت: این نمایشگاه روز سه شنبه 24 دی ساعت 12:30 تا 14 در مدرسه علمیه کوثر واقع در آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام، طبقه چهارم ساختمان شهید بهشتی(ره) برای بازدید عمومی گشایش می یابد.

مدیر مدرسه علمیه کوثر تصریح کرد: هم اکنون بیش از 80 نفر از طلاب استعداد برتر جامعه الزهرا علیهاالسلام در مدرسه علمیه کوثر مشغول به تحصیل هستند.

وی در پایان همه اساتید، طلاب و کارکنان جامعه الزهرا علیهاالسلام را جهت بازدید از این نمایشگاه دعوت کرد.

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱