برگزاری مسابقه حفظ خطبه حضرت زهرا(س) ویژه طلاب و خانواده‌ها

مسابقه حفظ خطبه حضرت زهرا علیهاالسلام

مسابقه حفظ خطبه حضرت زهرا علیهاالسلام برای سومین بار ویژه طلاب خواهر و برادر سراسر کشور و خانواده‌های ایشان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، مسابقه حفظ خطبه حضرت زهرا علیهاالسلام همراه با مفاهیم کلمات نورانی آن حضرت ویژه طلاب خواهر و برادر سراسر کشور و خانواده های ایشان از جمله همسران و فرزندان برگزار می‌شود.

این مسابقه با هدف احیای حفظ خطبه حضرت زهرا علیهاالسلام که در سیره اهل بیت علیهم‌السلام وجود داشته و همچنین ترویج و توسعه فضای انس طلاب و خانواده ها با حقایق و معارف فاطمی و ارتقای سطح قرآنی و حدیثی طلاب اجرا می‌شود.

این دوره از مسابقات در سال‌های ۸۶ و ۹۲ برگزار شد که از استقبال خوبی هم برخوردار بود و امسال برای سومین بار برگزار می شود.

در این مسابقه، متن خطبه فدکیه حضرت زهرا علیهاالسلام با ترجمه حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی در نظر گرفته شده است که علاقه مندان می‌توانند آن را مطالعه کنند.

زمان ثبت نام در این مسابقه، ۲۱ دی تا ۲۶ بهمن سال جاری مصادف با شهادت تا ولادت حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام است و مسابقه روز ۱۵ اسفند به صورت کتبی و تستی در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

ثبت نام علاقه‌مندان از طریق سایت معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه به نشانی http://tahzib-howzeh.com امکان پذیر است و مسابقه در محل هایی که بعدا معرفی خواهد شد، برگزار خواهد شد.

مسابقه در یک مرحله برگزار می‌شود، برگزیدگان به صورت متمرکز و بر اساس امتیاز و در صورت نیاز با قرعه کشی انتخاب می‌شوند و در نهایت به ۱۳۵ نفر از حافظان و برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت معاونت تهذیب مراجعه کنند.

دانلود آیین نامه مسابقه حفظ خطبه حضرت زهرا علیهاالسلام

دانلود متن خطبه حضرت زهرا علیهاالسلام

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱