از سوی مدیر جامعه الزهرا (س) معرفی شدند:

نمایندگان جامعه الزهرا(س) در کمیسیون‌های شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران

شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران

حجج اسلام و المسلمین فلاحتی، برزو و سجودی به عنوان نمایندگان جامعه الزهرا علیهاالسلام در کمیسیون‌های سه‌گانه شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، نمایندگان جامعه الزهرا علیهاالسلام جهت عضویت و شرکت در جلسات کمیسیون های شورای سیاست‌گذاری حوزه های علمیه خواهران از سوی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود مدنی مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام معرفی شدند.

در شورای سیاست‌گذاری حوزه های علمیه خواهران سه کمیسیون «علمی و فرهنگی»، «مدیریت و برنامه‌ریزی» و «ساماندهی رشته‌های تحصیلی» وجود دارد که  حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی فلاحتی به عنوان عضو کمیسیون مدیریت و برنامه‌ریزی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن برزو به عنوان عضو کمیسیون علمی و فرهنگی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی سجودی به عنوان عضو کمیسیون ساماندهی رشته‌های تحصیلی معرفی شدند.

شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیّه خواهران در سال 1391 با پیشنهاد شورای عالی حوزه‌های علمیه و تأیید مقام معظم رهبری تشکیل شد و اعضای 12 نفره این شورا جمعی از صاحب‌‌نظران حوزوی هستند که حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام نیز به عنوان یکی از اعضای این شورا است.

اهداف این شورا، سرپرستی و هدایت کلان حوزه‌های علمیّه خواهران از راه سیاست‌گذاری، تصویب اصول، ضوابط و برنامه‌های کلی و نظارت بر حسن اجرای مصوّبات و فرایند مدیریّت حوزه‌های علمیّه خواهران است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱