راه‌اندازی نمایشگاه «یاس نبی» در مهدکودک شکوفه‌های بهار جامعه الزهرا (س)

نمایشگاه یاس نبوی

به مناسبت شهادت حضرت زهرا علیهاالسلام، نمایشگاه «یاس نبی» با فعالیت 8 غرفه در مهدکودک شکوفه‌های بهار جامعه الزهرا علیهاالسلام برپا شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، مهدکودک شکوفه‌های بهار جامعه الزهرا علیهاالسلام به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، نمایشگاه با عنوان «یاس نبی» را راه‌اندازی کرد.

در این نمایشگاه، هشت غرفه ایجاد شده است که هر یک از غرفه‌ها با اهدافی همچون «آشنایی کودکان با مقام و منزلت حضرت زهرا علیهاالسلام و اشاره به عبادت‌های معراج‌گونه آن حضرت»، «آشنایی با اهل بیت پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم و شأن نزول حدیث کساء»، «به تصویر کشیدن جایگاه حضرت فاطمه علیهاالسلام به عنوان بهترین مادر و بهترین همسر» و «ایجاد روحیه انفاق و نیکوکاری در کودکان با اشاره به قصه انفاق حضرت فاطمه علیهاالسلام در شب عروسی خود» طراحی شده اند.

نشان دادن یکی از ویژگی‌های منحصر بفرد حضرت فاطمه علیهاالسلام و امام علی علیه‌السلام با عنوان «عدالت»، به تصویر کشیدن اهمیت حجاب و حیا حضرت در برابر نامحرم و الگوگیری کودکان از ایشان، آشنایی کودکان با حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام به عنوان اولین مدافع حریم ولایت و تقویت حس ولایتمداری در کودکان و همچنین آشنایی کودکان با ثواب عزاداری برای مظلومه دو عالم حضرت زهرا علیهاالسلام از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه بود.

نمایشگاه «یاس نبی» تا پایان بهمن و ایام ولادت باسعادت حضرت زهرا علیهاالسلام دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند روزهای شنبه تا پنجشنبه ساعت 8 تا 12 از این نمایشگاه بازدید کنند.

همچنین بخش‌های مختلف جهت بازدید گروهی از این نمایشگاه می‌توانند با امور فرهنگی مهدکودک شکوفه‌های بهار با شماره تلفن 32112499 هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱