به مناسبت فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

سومین پایگاه سلامت در جامعه الزهرا(س) راه‌اندازی می‌شود

پایگاه سلامت

سومین پایگاه سلامت با ارائه خدمات بینایی‌سنجی، درمان بیماری‌های زنان با رویکرد طب سنتی، مزاج‌شناسی و کارشناس مامایی از 12 تا 22 بهمن در جامعه الزهرا(س) راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، به مناسبت فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اداره رفاه و سلامت در نظر دارد سومین پایگاه سلامت را راه‌اندازی کند.

پایگاه سلامت در بهداری جامعه الزهرا علیهاالسلام راه‌اندازی می‌شود که خدماتی از جمله بینایی‌سنجی، درمان بیماری‌های زنان با رویکرد طب سنتی، مزاج‌شناسی و کارشناس مامایی با ارائه تخفیفات 50 درصدی به طلاب و کارمندان این مؤسسه علمی حوزوی ارائه می‌دهد.

بینایی‌سنجی در این پایگاه با بهترین دستگاه رتینوسکوپ و توسط اپتومتریست مرکز تخصصی و فوق تخصصی چشم پزشکی جواد الائمه انجام خواهد شد.

درمان بیماری‌های زنان، ناباروری و بیماری‌های صعب‌العلاج تحت نظارت حکیم خیراندیش و مزاج‌شناسی و مشاوره طب اسلامی با همکاری تیم استاد اخوان انجام می‌شود.

کارشناس مامایی نیز جهت انجام خدمات عمومی مامایی از قبیل تشکیل پرونده و انجام مراقبت‌های دوران بارداری، انجام تست‌های تشخیصی سرطان و غیره حضور خواهد داشت.

طلاب، اساتید و کارمندان جامعه الزهرا علیهاالسلام جهت ثبت نام و دریافت نوبت می‌توانند از تاریخ 5 بهمن به بهداری مراجعه کنند، فعالیت این پایگاه نیز از 12 بهمن آغاز می‌شود و تا 22 بهمن ادامه خواهد داشت.

تلفن تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر 32112145 - 32112433

 

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱