برگزاری مرحله پایانی سلسله مسابقات «رسالت بی انتها»

مسابقه رسالت بی انتها 5

آخرین مرحله از سلسله ‌مسابقات پنج‌ مرحله‌ای «رسالت بی‌انتها» ویژه بانوان طلبه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم سیده ربابه داودالموسوی روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: آخرین مرحله از سلسله ‌مسابقات پنج‌ مرحله‌ای «رسالت بی‌انتها» ویژه بانوان طلبه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

مدیر کل امور فرهنگی اظهار داشت: سلسله‌مسابقات پنج‌مرحله‌ای «رسالت بی‌انتها» از مجموعه کتب «نقش و رسالت زن» با موضوعات مختلف برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب مد‌ظله‌العالی گردآوری شده است.

وی به بیانات رهبر فرزانه انقلاب مد‌ظله‌العالی در همایش بزرگ خواهران در ورزشگاه آزادی 30 مهرماه 76 اشاره کرد که فرمودند: «اگر فضای فرهنگی جامعه در زمینه مسائل زن، شفاف شود و احکام اسلامی و نظرات قرآنی در این زمینه روشن گردد، راه برای این که بانوان کشور ما بتوانند به آن نقطه ای که برای یک زن، آرمانی و غایت است برسند، هموارخواهد شد».

داودالموسوی افزود: پنجمین مرحله مسابقه از جلد چهارم این مجموعه با عنوان «جایگاه و مسائل زنان در فرهنگ اسلام و تجدد» به مناسبت ایام شهادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها انتخاب شده است.

مدیر کل امور فرهنگی تصریح کرد: از اهداف برگزاری این مسابقه، بررسی منزلت و جایگاه زن در اندیشه اسلامی، توجه به مسائل و مباحث مرتبط با موضوع زن در بیانات مقام معظم رهبری مد‌ظله‌العالی است.

وی از دیگر اهداف این مسابقه را نقش آفرینی و مؤثر بودن زن انقلابی بر اساس بینش اسلامی در همه زمینه‌ها و تببین جایگاه زن در فرهنگ غرب برشمرد و در ادامه گفت: بر اساس جدول زمان‌بندی این برنامه فرهنگی، طلاب تا 14 اسفند فرصت مطالعه کتاب را دارند.

داودالموسوی ادامه داد: این مسابقه روزهای 15 تا 17 اسفند به صورت آنلاین و از طریق ورود به سامانه دانش پژوهان برگزار می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: اعلام برگزیدگان همزمان با میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان ارواحنا فداه خواهد بود که به نفر اول این مسابقه کارت هدیه یک میلیون ریالی، نفر دوم کارت هدیه 700 هزار ریالی و نفر سوم کارت هدیه 500 هزار ریالی اهدا خواهد شد.

طلاب می‌توانند در صورت ضرورت با شماره تلفن ۰۲۵۳۲۱۱۲۴۲۶ تماس بگیرید.

جهت دریافت فایل pdf کتاب نقش و رسالت زن «جلد 4» این پیوند را فعال کنید.

جهت دریافت فایل PDF کتاب نقش و رسالت زن «جلد ۱» این پیوند را فعال کنید.

جهت دریافت فایل PDF کتاب نقش و رسالت زن «جلد ۲» این پیوند را فعال کنید.

جهت دریافت فایل PDF کتاب نقش و رسالت زن «جلد ۳» این پیوند را فعال کنید.

جهت دریافت فایل PDF کتاب نقش و رسالت زن «جلد ۵» این پیوند را فعال کنید.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱