19 بهمن؛ آخرین مهلت ثبت نام طلاب در اردوی راهیان نور

اردوی راهیان نور 1

اردوی فرهنگی بصیرتی راهیان نور جامعه الزهرا علیهاالسلام با شعار «مقاومت تا ظهور» و با هدف تأسی بر مکتب و مدرسه درس‌آموز شهید سلیمانی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، اردوی فرهنگی بصیرتی راهیان نور جامعه الزهرا علیهاالسلام با همکاری و مشارکت بسیج و معاونت فرهنگی تبلیغی برگزار می‌شود.

رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در تاریخ 19 اسفند 1396 درباره اهمیت اردوهای راهیان نور فرمودند: «بحمدالله این حرکت موفّق -که چند سالی است در کشور راه افتاده و روزبه‌روز بحمدالله توسعه پیدا کرده است- یکی از جلوه‌های پاسداشت دوران دفاع مقدّس است....  امروز انگیزه‌هایی وجود دارد از سوی دشمنان این ملّت برای به فراموشی سپردن دوران دفاع مقدّس؛ تلاش می‌کنند برای این کار، که یا آن را به فراموشی بسپرند یا آن را زیر سؤال ببرند یا بدنامش کنند. امروز به‌وسیله قدرتمندانِ دشمنِ ایران برای این کار پول خرج می‌شود برای اینکه آن را به فراموشی بسپرند. کاری که شما دارید می‌کنید، یک مبارزه مردمی عظیمی است در مقابل کاری که دشمن می‌کند».

امسال برنامه اردوی فرهنگی بصیرتی راهیان نور طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام با شعار «مقاومت تا ظهور» و با هدف تأسی بر مکتب و مدرسه درس‌آموز شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

بنابر توافق مشترک بین بسیج و معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام، اردوی راهیان نور روزهای 6 تا 9 اسفند برگزار می‌شود و طلاب غیرحضوری و مجازی نیز می‌توانند جهت شرکت در این اردو ثبت نام کنند.

آخرین مهلت ثبت نام تا روز شنبه 19 بهمن ساعت 12 است و به جهت ضیق وقت، تمدید نخواهد شد.

هزینه اردو علی الحساب 120 هزار تومان در نظر گرفته شده و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام به ورودی طبقه همکف ساختمان شهید بهشتی مراجعه کنند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱