رساله علمی «بازخوانی احکام مهریه با تکیه بر ماهیت آن» دفاع شد

اطلاعیه دفاعیه سطح 4باموضوع بازخوانی احکام مهریه با تکیه بر ماهیت آن سه شنبه15بهمن ساعت 13 -1

جلسه دفاعیه رساله علمی سطح چهار فقه و اصول با موضوع «بازخوانی احکام مهریه با تکیه بر ماهیت آن» در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، جلسه دفاعیه رساله علمی سرکار خانم زهرا عزیزاللهی، طلبه سطح چهار رشته فقه و اصول (درس خارج) جامعه الزهرا علیهاالسلام روز سه شنبه 15 بهمن 1398 با حضور هیئت داوران در سالن جلسات دفاعیه برگزار شد.

موضوع این رساله علمی، «بازخوانی احکام مهریه با تکیه بر ماهیت آن» بود که با راهنمایی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی علوی قزوینی و مشاوره حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن حیدری به رشته تحریر درآمده است.

پس از ارائه دفاعیه توسط این طلبه سطح چهار از موضوع و فرایند تدوین این رساله علمی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی مدرسی یزدی و حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا ابراهیمی به عنوان اساتید داور به ارزیابی این رساله علمی پرداختند.

در پایان این جلسه، رساله فوق، حائز نمره 19 و با درجه عالی پذیرفته شد.

گفتنی است دوره سطح چهار فقه و اصول (درس خارج) از سال 1373 در جامعه الزهرا علیهاالسلام تأسیس شد و در حال حاضر 52 طلبه در این مقطع، مشغول به تحصیل هستند.

با عنایت خاصه حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله‌علیها از ابتدای سال 98 تا کنون، چهار رساله علمی در رشته‌های تفسیر تطبیقی، فقه و اصول و اسلام‌شناسی دفاع شده و 5 رساله علمی نیز در نوبت پیش‌دفاع و دفاعیه قرار دارند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱