انتصاب سرپرست جدید دانشکده الهیات و معارف اسلامی هدی

انتصاب دکتر حسن انصاری

سرپرست جدید دانشکده الهیات و معارف اسلامی هدی وابسته به جامعه الزهرا سلام الله علیها از سوی مدیر این موسسه علمی آموزشی منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی در حکمی حجت الاسلام والمسلمین حسن انصاری را به عنوان سرپرست جدید دانشکده الهیات و معارف اسلامی هدی منصوب کرد. متن این حکم بدین شرح است:

برادر بزرگوار جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن انصاری (زیدعزّه)

با توجه به مراتب تقوی و دانش و سوابق ارزشمند  در حوزه مقدسه علمیه و دانشگاه‌های مختلف کشور جنابعالی را به سمت «سرپرست دانشکده الهیات و معارف اسلامی  هدی» منصوب می‌‌نمایم.

امید است با برنامه‌ریزی فراگیر و مدبّرانه و حضور کامل و دلسوزانه جنابعالی این مجموعه ارزشمند در پیگیری اهداف ترسیم شده درگسترش مرزهای دانش و تربیت نیروی متعهد و متدیّن و متخصص و دانشمند و خدمت به دانشجویان عزیز میهمان جمهوری اسلامی از کشورهای مختلف و نیز دانشجویان هم‌وطن گرامی و ارائه الگوی شایسته از دانشگاه اسلامی در همه ابعاد دانشی و بینشی و رفتاری به موفقیت‌های چشمگیر و ماندگار دست یابد.

ترسیم دقیق چشم‌انداز و تدوین برنامه‌های بلندمدت و کوتاه مدت بر اساس مصوبات هیئت محترم موسس (هیئت امنای جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها) و تصمیمات هیئت محترم امنای دانشکده و قوانین متبع نظام مقدس جمهوری اسلامی  و نیز گسترش هدفمند و برنامه‌ریزی شده دانشکده و حرکت به سوی یک دانشگاه نمونه اسلامی و پیگیری اجرای دقیق اساسنامه مصوب و تامین نیروی انسانی مورد نیاز و بودجه‌های لازم از وظائف اصلی این مجموعه است که در این مسیر  همه مجموعه‌های مرتبط در تحقق این اهداف همکاری جدی و مستمر با جنابعالی خواهند داشت.

شایسته است مراتب تشکر و تقدیر خود را از تلاش‌های ارجمند جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر وحدتی شبیری در مدت تصدی پست سرپرستی دانشکده  هدی ابراز دارم و توفیق و سلامتی ایشان و سلامتی و توفیق روز افزون جنابعالی را در این مسئولیت از خدای مهربان خواستارم.

سیدمحمود مدنی

مدیر جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱