قدردانی آیت الله مقتدایی از ادامه فعالیت های علمی جامعه الزهرا به صورت غیرحضوری

مقتدایی

رئیس شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران با ارسال نامه ای از مدیر و دست اندرکاران جامعه الزهرا علیهاالسلام به خاطر ادامه فعالیت های علمی این موسسه به صورت غیرحضوری در شرایط کنونی قدردانی کرد.

 

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، متن نامه آیت الله مقتدایی بدین شرح است:

فَأَمَّا الْإِنْسَانُ إِذَا مَا ابْتَلَاهُ رَبُّهُ فَأَكْرَمَهُ وَنَعَّمَهُ فَيَقُولُ رَبِّي أَكْرَمَنِ * وَأَمَّا إِذَا مَا ابْتَلَاهُ فَقَدَرَ عَلَيْهِ رِزْقَهُ فَيَقُولُ رَبِّي أَهَانَنِ (فجر 15 و 16)

حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای مدنی

مدیر مجترم جامعه الزهرا (سلام الله علیها)

سلام علیکم؛

پروردگار متعال انسان را گاهی به نعمت و گاهی به نقمت مورد ابتلا و امتحان قرار می دهد. اما بار دیگر مردم و کشور عزیزمان به آزمونی جدید مبتلا گردید و در این راه همه دلسوزان نظام اسلامی به طریقی در دفاع از سلامت و دیانت ملت سرافراز ایران جانفشانی می کنند. گزارشهای واصله از موسسه فخیمه جامعه الزهرا سلام الله علیها حکایت از ادامه ماموریت های اصلی جامعه به ویژه تعلیم و تربیت از طریق آموزش غیرحضوری در این ایام داشته که مسلما جز با اهتمام جدی و عزم راسخ کارگزاران جامعه الزهرا سلام الله علیها این امر محقق نمی شد. لذا شایسته است بدین وسیله مراتب تقدیر و سپاسگزاری خود را از حضرتعالی و همه دست اندرکاران موسسه فخیمه جامعه الزهرا سلام الله علیها که در این روزهای سخت با مجاهدت و تلاش روزافزون در سنگر خدمت رسانی به سربازان امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف تلاش می کنید ابراز نمایم.

رجاء واثق دارم ملت سرافراز ایران از این آزمون سخت نیز عبور کرده و برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی رقم خواهد خورد.

از خداوند منان برای همه شما عزیزان صحت و سلامتی و برای بیماران شفای عاجل خواهانم.

مرتضی مقتدایی

رئیس شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران

دریافت تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱