بازدید مدیر جامعه الزهرا (س) از مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری

بازدید مدیر از مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری

حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی ضمن بازدید از مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری از فعالیت های این مرکز در ستاد آموزش از راه دور طلاب حضوری قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی در بازدید از مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری در جریان فعالیت های این مرکز قرار گرفت.
مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام ضمن قدردانی از این مجموعه در جریان روند تولید محتوا و بارگذاری مطالب در سامانه محتوای آموزشی قرار گرفت و فعالیت های این مجموعه را مورد ارزیابی قرار داد.
حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی تصریح کرد: ستاد برگزاری آموزش از راه دور طلاب حضوری با توجه به زمان اندک، اما با کار جهادی و تقسیم کار درست، محتواهای آموزشی فراوانی را تولید و از طریق سامانه و یا با ایجاد کانال در پیام رسان ها، این محتواها را در اختیار طلاب قرار داد که قابل توجه است.
وی ضمن قدردانی از کارکنان بخش غیرحضوری و مجازی گفت: با وجود اینکه انتخاب واحد حدود 8 هزار طلبه غیرحضوری و مجازی در این ایام صورت گرفت و به نوعی اوج کاری کارکنان بخش غیرحضوری بود، با این حال برای تولید و بارگذاری محتواهای آموزشی با بخش حضوری همکاری خوبی انجام شد که جای تقدیر دارد.
مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: کار با ارزش اساتید در همراهی با ستاد برای تولید محتواهای آموزشی متناسب با آموزش از راه دور ستودنی است.
حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی بیان داشت: طلاب نیز ان‌شاءالله از این فرصت استفاده کنند و ضمن مطالعه و تحقیق، از زمان حضور در کانون خانواده بهره ببرند و برای این ایام برنامه‌ریزی مناسب داشته باشند.
وی با بیان اینکه آموزش از راه دور طلاب حضوری تا زمان رفع مشکلات بهداشتی ادامه دارد، عنوان کرد: نواقص و مشکلات برنامه های مجازی باید رفع شود تا طلاب هنگام استفاده از این بستر با مشکل مواجه نشوند.
مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: فضای مجازی همانند دریایی است که می توان فعالیت های جدی و گسترده ای در این فضا انجام داد و برخی تهدید ها را به فرصت تبدیل کرد و ما در حد توان از این بخش پشتیبانی می کنیم.
در ادامه سرکار خانم حاجی پور، مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری نیز اظهار داشت: با توجه به اینکه کل کشور در وضعیت خاص قرار گرفته است، نهادها و مراکز آموزشی به ویژه جامعه الزهرا علیهاالسلام به آموزش از راه دور در بستر فضای مجازی روی آورده اند که در این راستا، باید به زیرساخت های برنامه های مجازی و برخط توجه ویژه ای شود.
وی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این مرکز در این ایام به حضور فعال کارکنان این مرکز اشاره کرد و افزود: در سامانه، فقط برای یکی از کارکنان بیش از هزار پیام از سوی طلاب ارسال شده که باید پاسخگوی این پیام ها باشد و این آمار، حجم فعالیت کارکنان این مرکز را نشان می دهد.
مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری تصریح کرد: کارکنان این مرکز در این ایام به صورت جهادی فعالیت دارند و با فداکاری تمام در مجموعه خدمت می کنند که امید است طلاب بتوانند در این بستر دروس خود را پیگیری کنند.
در این بازدید همچنین مسائلی درباره موضوعات زیرساختی و شیوه فعالیت کارکنان این مرکز در ایام تعطیلات مطرح و پیشنهاداتی ارائه شد.
گفتنی است با توجه به شرایط کنونی و به منظور رعایت نکات بهداشتی و حفظ سلامت بانوان طلبه و خانواده های ایشان، ستاد برگزاری آموزش از راه دور طلاب حضوری در جامعه الزهرا علیهاالسلام راه اندازی شد که مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری نیز فعالیت گسترده ای در این ستاد داشت.

دریافت تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱