مدیر کل امور اداری و منابع انسانی جامعه الزهرا (س) اعلام کرد:

تمدید مهلت دوره غیرحضوری «شرح ادعیه منتخب صحیفه سجادیه» ویژه کارکنان جامعه الزهرا (س)

چراغی

مهلت شرکت در دوره آموزش غیرحضوری «شرح ادعیه منتخب صحیفه سجادیه» ویژه کارکنان جامعه الزهرا علیهاالسلام تا پایان فروردین تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، جناب آقای براتعلی چراغی در گفتگو با واحد خبر عنوان کرد: دسترسی از راه دور به سامانه آموزش و ارزشیابی کارکنان جامعه الزهرا علیهاالسلام به نشانی http://tms.jz.ac.ir فعال شده است و همه کارکنان در تمامی سطوح می‌توانند با نام کاربری و رمز عبور منحصر به فرد به این سامانه مراجعه کنند.

مدیر کل امور اداری و منابع انسانی اظهار داشت: اداره آموزش و ارزشیابی کارکنان جامعه الزهرا علیهاالسلام به منظور بهره مندی کارکنان، دوره‌های آموزشی مختلفی در طول ایام سال برگزار می‌کند که تاکنون اکثر این دوره‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شد.

چراغی افزود: در سال 98 لزوم اهتمام به برگزاری حداکثری دوره‌های ضمن خدمت کارکنان به صورت غیرحضوری در دستور کار قرار گرفت و از بهمن سال گذشته، سه فرصت مطالعاتی با عنوان «شرح ادعیه منتخب صحیفه سجادیه» برگرفته از کتاب «شهود و شناخت» تألیف آیت الله ممدوحی با این رویکرد در اختیار کارکنان مجموعه قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارکنان جامعه الزهرا علیهاالسلام می‌توانند جهت شرکت در این دوره‌ها و محاسبه ساعات آموزشی با مراجعه به سامانه آموزش و ارزشیابی کارکنان، بخش کتابخانه الکترونیک، جزوه‌ها و پاسخنامه مرتبط را دریافت کرده و پاسخنامه مربوطه با فرمت ورد (Word) را به صورت مجزا تکمیل و از طریق سامانه مذکور، قسمت «ارسال و دریافت پیام» ضمیمه و ارسال کنند.

مدیر کل امور اداری و منابع انسانی یادآور شد: مهلت شرکت در دوره آموزش غیرحضوری «شرح ادعیه منتخب صحیفه سجادیه» تا پایان فروردین ماه تمدید شده است.

دریافت تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱