سامانه تبادل الکترونیک مکاتبات اداری مراکز حوزوی رونمایی شد

سامانه مکاتبات اداری نهادهای حوزوی

سامانه تبادل الکترونیک مکاتبات اداری میان مراکز حوزوی همزمان با برگزاری بیستمین جلسه شورای عالی نهادهای حوزوی در سالن جلسات مرکز خدمات رونمایی شد.


به گزارش روابط عمومی و بین الملل بیستمین جلسه شورای عالی نهادهای حوزوی ظهر دوشنبه با حضور آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، حجج‌اسلام و المسلمین سیدمحمود مدنی، مدیر جامعه الزهرا سلام الله علیها، سیدحسن ربانی رئیس مرکز خدمات، بهجت پور، مدیر حوزه علمیه خواهران و جمعی از مدیران و مسئولان مراکز حوزوی در سالن جلسات مرکز خدمات برگزار شد.

در این مراسم که مدیران مراکز فناوری مراکز حوزوی حوزه‌های علمیه نیز حضور داشتند سامانه تبادل الکترونیک مکاتبات اداری میان مراکز حوزوی رونمایی شد.

حجت الاسلام مهدوی مدیرکل فناوری و مدیریت اطلاعات مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در این جلسه با اشاره به مصوبه شورای عالی مراکز حوزوی به راه‌اندازی ارتباط الکترونیک بین این مراکز در تبادل نامه‌ها گفت: در این جلسه مقرر شده بود که اتوماسیون‌های اداری مراکز حوزوی به وسیله پروتکل ECE به یکدیگر متصل شوند.

وی افزود: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و برادران، مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، جامعه المصطفی، دفتر تبلیغات اسلامی و جامعه الزهرا مراکزی هستند که در این تبادل شرکت داشته‌اند و مرکز تحقیقات علوم کامپیوتری نور هم قرار است به این طرح اضافه شود.

مدیرکل فناوری و مدیریت اطلاعات مرکز خدمات گفت: در گذشته نامه‌های میان مراکز حوزوی به وسیله فکس و پست به دبیرخانه‌ها ارسال می‌شد ولی در روش کنونی به وسیله پروتکل ECE کارتابل‌های الکترونیک این مراکز به یکدیگر مرتبط شده‌اند و امکان تبادل نامه بین مراکز فراهم شده است.

شایان ذکر است، با افتتاح این سامانه و با رشد و توسعه آن به تدریج، نامه نگاری بین مراکز متصل به شکل سنتی و مبتنی بر کاغذ حذف شده و از این پس تبادل نامه‌های اداری به‌صورت الکترونیکی، برخط و با امنیت بالا انجام خواهد شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱