عادی شدن وضعیت کاری منوط به عادی شدن شرایط بهداشتی است/ قدردانی از هم‌افزایی موجود در جامعه الزهرا

مدنی

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: تاکنون شاهد هم‌افزایی‌ همکاران و فعالیت‌های جهادگونه در مجموعه بوده‌ایم و از این بابت از همه تشکر می‌کنم. با این حال مدیران در تقسیم و ارجاع کار به کارکنان فرای شرح وظایف دستشان باز است و از لحاظ قانونی مشکلی وجود ندارد.

 

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی در جلسه شورای معاونان با عرض تبریک پیشاپیش ماه مبارک رمضان و آرزوی کسب آمادگی کامل در ماه شعبان برای ورود به ضیافت الله، فرصت پیش آمده کنونی در شرایط کرونا را بستر مناسبی برای توجه به مبدأ و معاد و کسب معنویت عنوان کرد.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به شرایط خاص بهداشتی و تاثیر آن در کارکرد موسسات و نهادهای مختلف گفت: بر این اساس در جامعه الزهرا علیهاالسلام تصمیم بر این شد تا نیروها تا عادی شدن شرایط به سه صورت حضوری، دورکاری و مرخصی آنکال با مجموعه همکاری کنند، البته هر مدیر ارشد می‌تواند به اقتضای نیاز مجموعه و کار، وضعیت نیروها را تغییر دهد.

وی ادامه داد: نکته دیگر اینکه عناوین مسئولیت‌هایی که به افراد داده شده مانع از همکاری آنها با سایر بخش‌ها نیست با این بیان که در پایان همه شرح وظایف، بندی با عنوان انجام امور محوله وجود دارد که به مدیر واحد این اجازه را می‌دهد تا از افراد در کارهای مختلف استفاده کند به ویژه در این شرایط که ممکن است برخی بخاطر بیماری یا مسایل دیگر امکان حضور نداشته باشند. در این صورت اگر به فردی ابلاغ شود تا به کمک همکار یا واحد دیگری برود و او استنکاف کرد این تخلف اداری محسوب می‌شود.  

حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی همه باید هم‌افزایی و همکاری لازم را با هم داشته باشند اضافه کرد: هرچند تاکنون شاهد این هم‌افزایی‌ها و فعالیت‌های جهادگونه در مجموعه بوده‌ایم و از این بابت از همه همکاران تشکر می‌کنم. با این حال همه مدیران توجه داشته باشند که در ارجاع کار به کارکنان فرای شرح وظایف هر فرد، دستشان باز است و از لحاظ قانونی مشکلی وجود ندارد.

وی در پایان گفت: همکارانی که ملزم به عدم حضور شده‌اند نگران استفاده از مرخصی‌ در طول سال نباشند چرا که بنای ما در این زمینه همکاری و همراهی با آنها است، همانطور که از کسانی که در این مدت با پشتکار و فداکاری در راستای پیشبرد فعالیت‌ها اقدامات موثری داشتند تقدیر لازم به عمل خواهد آمد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱