از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا (س) صورت گرفت:

اجرای طرح «هر خانه یک کارگاه» برای مقابله با کرونا

IMG15274049

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو از اجرای طرح طرح «هر خانه یک کارگاه» برای مقابله با کرونا با حضور طلاب، اساتید و کارکنان جامعه الزهرا علیهاالسلام خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن برزو روز شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: طرح «هر خانه یک کارگاه» با همکاری طلاب، اساتید و کارکنان جامعه الزهرا علیهاالسلام از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی اجرا شده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی در جمع جهادگران که فرمودند: «آنجایی که حرکت و روح جهادی وجود دارد، انسان در ایمان و آرمان و خدمت به دیگران حل می‌شود و خود را فراموش می‌کند؛ این روحیه را باید در جامعه تقویت کرد»، گفت: بانوان طلبه جامعه الزهرا علیهاالسلام در ایام مواجهه کشور با ویروس کرونا در قالب گروه‌های خانوادگی و دوستانه در یک حرکت جهادی اقدام به دوخت ماسک کردند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: این طلاب جهادگر ضمن اینکه با شرکت در پویش همگانی فاصله گذاری اجتماعی در خانه می‌مانند و باعث قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا می‌شوند، تهدید ابتلا به ویروس را به فرصت تبدیل می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو تصریح کرد: در هر خانه طلبه جهادی به همراه مادر، خواهر، همسر و یا فرزندان خود دست دردست هم به همنوعان خود یاری می‌رسانند.

وی تأکید کرد: این گروه‌های خانوادگی جهادی، ایثار و از خودگشتگی را مانند روزهای دفاع مقدس معنا و به اثبات رساندند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: این طلاب تاکنون بیش از 35 هزار ماسک را که پارچه و ملزومات دوخت آن توسط خادمان اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیها السلام تهیه می‌شود، آماده کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو یادآور شد: یکی از اساتید گروهی متشکل از خانم‌های بی‌بضاعت راه اندازی کرده که با دوخت ماسک امرار معاش می‌کنند.

وی تصریح کرد: شور اشتیاق حرکت جهادی به گونه‌ای است که حتی طلبه‌ای که امکان دوخت ماسک ندارد، در تماس با کارشناسان فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام در پی اقدامات خداپسندانه و کمک‌های مؤمنانه است تا اسم او هم در زمره جهادگران ثبت شود.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام در پایان خاطر نشان کرد: بعد از دوخت ماسک توسط بانوان جهادگر، ماسک‌ها برای ایزوله کردن و ضدعفونی شدن به بسیج پزشکی استان تحویل داده می‌شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱