رئیس اداره پاسخ به سؤالات دینی جامعه الزهرا(س) عنوان کرد:

پاسخگویی به بیش از 7 هزار سؤال فقهی و معارفی در ماه فروردین

اداره پاسخ به سؤالات دینی  - Copy

حائری شیرازی با بیان اینکه 32 استاد و کارشناس در ماه فروردین، پاسخگوی سؤالات فقهی و معارفی مخاطبان بودند، گفت: در مجموع، اساتید و کارشناسان اداره پاسخ به سؤالات دینی جامعه الزهرا علیهاالسلام در طول 867 ساعت به 7 هزار و 115 سؤال به صورت تلفنی و اینترنتی پاسخ دادند.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم حائری شیرازی روز سه شنبه در گفتگو با واحد خبر به فعالیت های اداره پاسخ به سؤالات دینی در ماه فروردین اشاره کرد و اظهار داشت: در این اداره با توجه به شرایط بحران ناشی از شیوع بیماری کرونا در کشور، پاسخگوئی دردو بخش فقه و معارف از 5 فروردین 99 به صورت دورکاری و از طریق نصب برنامه و سامانه Voip بر سیستم های اساتید پاسخگو در منزل  انجام شد.

رئیس اداره پاسخ به سؤالات دینی و شبهات افزود: پس از تعطیلات نوروز با افزایش تعداد اساتید پاسخگو، پاسخگویی به سؤالات دینی علاوه بر دورکاری به صورت حضوری نیز صورت گرفت.

وی گفت: پاسخگوئی فقهی شامل آراء مراجع و مقلدین دفتر مقام معظم رهبری در دو نوبت صبح از ساعت 8 تا اذان ظهر و نوبت عصر از ساعت 16 تا 19 انجام می‌شد و اساتید معارف نیز هر روز از ساعت 9 تا 13 پاسخگوی سؤالات اعتقادی مخاطبان بودند.

حائری شیرازی یادآور شد: در این ایام، اساتید و کارشناسان برای پاسخگویی صبح و عصر ساماندهی شدند و سامانه اداره پاسخگویی به صورت مرتب مورد ارزیابی قرار می‌گرفت.

وی تصریح کرد: در ایام فروردین، گروه پاسخگویی مجازی اداره پاسخ به سؤالات جهت ارتباط اساتید با یکدیگر و پیگیری اشکالات برنامه پاسخگویی در فضای مجازی راه اندازی شد.

رئیس اداره پاسخ به سؤالات دینی و شبهات با بیان اینکه 26 استاد پاسخگوی معارف و فقه پاسخگوی مخاطبان در ماه فروردین بودند، گفت: اساتید پاسخگوی فقه و معارف و اساتید ارزیاب در 652 ساعت دورکاری به 3 هزار و 622 تماس و 6 هزار و 525 سؤال پاسخ دادند؛ همچنین در این ایام، 6 استاد در پاسخگویی، مستندسازی و ارزیابی اینترنتی دفتر مقام معظم رهبری مدظله العالی فعالیت داشتند که در طول 215 ساعت به 590 سؤال پرسشگران پاسخ دادند.

حائری شیرازی بیان داشت: در مجموع، 32 استاد و کارشناس پاسخگوی اداره پاسخ به سؤالات دینی جامعه الزهرا علیهاالسلام در طول 867 ساعت ماه فروردین به 7 هزار و 115 سؤال به صورت تلفنی و اینترنتی پاسخ دادند که بسیار قابل توجه است.

وی در ادامه به زمان پاسخگویی اساتید اداره پاسخ به سؤالات دینی جامعه الزهرا علیهاالسلام در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اظهار داشت: سامانه پاسخگویی به سؤالات  شرعی دفتر مقام معظم رهبری دام‌ظله‌العالی و آرای مراجع عظام دام‌ظلهم‌العالی در ماه مبارک رمضان، همه روزه از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۰ آماده پاسخگویی به سؤالات دینی بانوان است.

رئیس اداره پاسخ به سؤالات دینی و شبهات افزود: شماره پنج رقمی ۳۱۷۶۸  پاسخگوی سؤالات اعتقادی و شرعی آرای مراجع عظام دام‌ظلهم‌العالی و پنج خط داخلی دفتر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی به شماره ۵۷-۳۷۱۱۲۲۵۳ پاسخگوی سؤالات شرعی، مقلّدان ایشان است.

حائری شیرازی با بیان اینکه سال گذشته به بیش از ۱۱۳ هزار سؤال  تلفنی، حضوری و مکاتبه ای شرعی و شبهات، پاسخ داده شده است، گفت: هم‌اکنون ۱۰ استاد پاسخگو به صورت آفلاین و آنلاین در این بخش فعالیت می‌کنند و از طریق سایت www.pasokhbesoalat.ir به سؤالات پرسشگران پاسخ می‌دهند.

دریافت تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱