از سوی اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا (س)؛

مسابقه قرآنی «ابرار» در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود

مسابقه قرآنی ابرار

سرپرست اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام از برگزاری مسابقه قرآنی «ابرار» با محوریت تفسیر سوره مبارکه «انسان» در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم سیده زهرا حسینی روز پنجشنبه در گفتگو با واحد خبر عنوان کرد: اداره قرآن و حدیث زیر نظر اداره کل تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام در ماه مبارک رمضان، مسابقه قرآنی «ابرار» را با محوریت تفسیر سوره مبارکه «انسان» برگزار می‌کند.

وی ضمن بیان ضرورت مطالعات قرآنی طلاب، گفت: اگر طلبه بخواهد جامعه را با آداب قرآنی آشنا کند، می‌بایست برای هدایتگری قرآنی در جامعه، معارف و آموزه‌های قرآنی را بیاموزد و با تقید و التزام به دستورات و معارف قرآن در رفتار و گفتار خود در این مسیر گام بردارد که در مرحله اول، این امر با مطالعه عمیق و تدبر در  قرآن کریم و کتب تفسیری میسر خواهد شد.

سرپرست اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام در ادامه افزود: اداره قرآن وحدیث به همین منظور و با هدف انس بیشتر طلاب با کلام الهی و ارتقای سطح علمی و قرآنی آنان، مسابقه تفسیر سوره مبارکه انسان با عنوان «ابرار« را ازکتاب شریف تفسیر نمونه جلد 25 برگزار می‌کند.

حسینی گفت: پرسشنامه این مسابقه به صورت تستی و تشریحی است که در اختیار طلاب قرار می گیرد و شرکت کنندگان تا 31 خرداد فرصت دارند پاسخنامه‌های خود را به آدرس الکترونیکی مندرج در آیین نامه مسابقه ارسال کنند.

وی یادآور شد: علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32112088 تماس بگیرند.

جهت دریافت دفترچه مسابقه این لینک را فعال کنید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱