دوره آموزشی مجازی «مبانی تربیت دخترانه2» برگزار می‌شود

تربیت دخترانه

فراخوان ثبت نام در دوره آموزشی مجازی تربیت دخترانه 2 از سلسله‌دوره‌های آموزشی تربیت مربی تراز انقلاب اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، دوره‌ آموزشی «مبانی تربیت دخترانه 2»، از سلسله‌دوره‌های آموزشی تربیت مربی تراز انقلاب، با همکاری مجتمع آموزشی تربیتی هدی وابسته به جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و مرکز تربیت مربی مجتمع آموزشی امام صادق علیه‌السلام در خرداد سال جاری برگزار می‌شود.

این دوره که در اسفندماه و به شیوه حضوری برنامه‌ریزی شده بود، به جهت رعایت تدابیر پیشگیرانه و پروتکل‌های بهداشتی لغو و مقرر شد به صورت آموزش مجازی برگزار شود.

دوره در قالب 22 ساعت آموزشی در روزهای 10 خرداد تا 3 تیرماه مقارن با خجسته زادروز کریمه اهل بیت علیهم السلام، روز دختر، برنامه‌ریزی شده است و علاقه‌مندان تا روز ۹ خرداد جهت ثبت‌نام در دوره از طریق مراجعه به نشانی https://evnd.co/wp27F فرصت دارند.

الگوی تربیت اجتماعی دختران با رویکرد تمدنی؛ رویکردی انتقادی به جایگاه هویت جنسیتی در نظام آموزش‌وپرورش موجود؛ آشنایی با مسائل تربیت جنسی دختران نوجوان؛ نگاهی به سلامت جسمانی و روانی بلوغ دختران؛ آشنایی با تحولات دوره نوجوانی دختران؛ بایدها و نبایدها در اصلاح سبک زندگی با تأکید بر ورزش دختران؛ راهکارهای اخلاقی در زمینه تربیت دختران نوجوان؛ راهکارهای شکل‌گیری هویت انقلابی در دختران؛ آشنایی با مهارت‌های اطلاع‌یابی در حوزه تربیت دخترانه؛  از جمله عناوین این دوره آموزشی است.

گفتنی است؛ طلاب و مبلغان محترم از کد تخفیف 30 درصدی برای شرکت در این دوره برخوردارند که با ارسال نام و نام خانوادگی، کدملی، سطح و رشته تحصیلی، شماره تلفن همراه به سامانه پیامکی 50001717181828 امکان دریافت کد را خواهند داشت.

در پایان و پس از ارزیابی، به شرکت کنندگان گواهی پایان‌دوره از سوی مجتمع آموزشی تربیتی هدی و مجتمع آموزشی امام صادق علیه السلام اهدا خواهد شد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق پیام‌رسان بله به کاربری پشتیبان دوره به نشانی mkazem_salahi@ پیام ارسال کنید.

دریافت تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱