معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(س) عنوان کرد:

شخصیت دانش‌آموزان باید با مطالب دینی شکل بگیرد

تهرانی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی با بیان اینکه مطالب دینی را برای دانش‌آموزان درون‌سازی کنیم، گفت: ما در مدرسه باید مسائل دینی را به گونه‌ای به دانش‌آموزان منتقل کنیم تا شخصیت آنان با مطالب دینی شکل بگیرد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز شنبه در مراسم افتتاحیه دوره مقدماتی آموزش تربیت مبلغ دانش‌آموزی طرح شمیم که با حضور بانوان مبلغ این طرح در آمفی‌تئاتر ساختمان شهید بهشتی(ره) برگزار شد، عنوان کرد: اهمیت کار تبلیغ بر همه ما مشهود است و جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها برای بحث تبلیغ، خصوصا در مقاطع دانش آموزی ارزش ویژه‌ای قائل است.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به دوره مقدماتی آموزش تربیت مبلغ دانش‌آموزی طرح شمیم، اظهار داشت: در این دوره، اساتید باتجربه و مبلغان نخبه کشوری حضور دارند و سعی بر این است که کار را به نحو شایسته‌ای پیش ببریم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی به روند پذیرش مبلغان دانش‌آموزی در این طرح اشاره کرد و گفت: پذیرفته‌شدگان در این طرح به سه گروه تقسیم شدند که نخستین دوره آموزشی با حضور گروه اول تشکیل می‌شود و گروه‌های دوم و سوم در سال تحصیلی جدید در دوره آموزش مقدماتی حضور خواهند یافت.

وی تصریح کرد: در این طرح، کیفیت کار برای ما مهم است و تلاش بر این است که با هماهنگی مرکز مدیریت خواهران، این دوره‌ها را در شهرستان ها و مراکز استان ها برگزار کنیم که امید است توانمندی مبلغان چنان افزایش پیدا کند که به عنوان مربی دوره‌های تربیت مبلغ دانش‌آموزی در شهرستان‌ها فعالیت کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی با بیان اینکه مطالب دینی را برای دانش‌آموزان درون‌سازی کنیم، افزود: ما در مدرسه باید مسائل دینی را همراه با هنر، بازی و غیره به گونه‌ای به دانش‌آموزان منتقل کنیم تا شخصیت آنان با مطالب دینی شکل بگیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی ادامه داد: تواضع همراه با محبت، عامل موفقیت در این طرح است و مبلغان باید در برابر دانش آموزان متواضع باشند؛ همچنین در عمل، پوشش، رفتار و گفتار الگویی برای دانش‌آموزان باشند.

وی با بیان اینکه از سؤال کردن و پرسشگری دانش آموزان نترسید، عنوان کرد: مباحث بینشی در این دوره‌ها ارائه می‌شود، اما اطلاعات شما باید به روز شود و پاسخ های متقن داشته باشید تا این مطالب برای دانش‌آموزان بماند و شخصیت آنان بدین وسیله شکل بگیرد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱