اعلام برگزیدگان چهارمین دوره مسابقات تقلیدی قرآن کریم

مسابقات تلاوت تقلیدی

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از اعلام اسامی برگزیده چهارمین دوره مسابقات تقلیدی قرآن کریم کریم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، سرکار خانم «طیبه سادات طباطبایی» روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: چهارمین دوره مسابقات تلاوت تقلیدی قرائت قرآن کریم یادواره حضرت زینب(سلام‌الله‌علیها) با عنایات خداوند متعال از سوی اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار و اسامی برگزیدگان آن اعلام شد.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اظهار داشت: با توجه به اهمیت و ضرورت تربیت طلاب مجهز به صوت حسن به عنوان ابزار مهم تبلیغ قرآنی و در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و با هدف فرهنگ‌سازی در جهت تلاوت به همراه فهم و تدبر در آیات، شناسایی طلاب مستعد در زمینه صوت و لحن، گسترش زیباخوانی قرآن کریم در بین طلاب و حضور در مجامع قرآنی به ویژه مسابقات صوت و لحن، چهارمین دوره این مسابقات اسفندماه سال جاری در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار شد.

طباطبایی افزود: در این مسابقات، بانوان طلبه در دو بخش تلاوت تحقیق و تلاوت ترتیل با یکدیگر به رقابت پرداختند و در بخش معرفتی نیز آزمون چهارگزینه‌ای تفسیر سوره مبارکه نور تألیف حجت الاسلام و المسلمین قرائتی برگزار شد.

وی تصریح کرد: از بین شرکت‌کنندگان در این مسابقات، خانم‌ها لیلا رسولی، فارغ‌التحصیل جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در رشته تلاوت تحقیق استاد مصطفی اسماعیل، ناظره بتول از مدرسه علمیه غیرایرانی در رشته تلاوت ترتیل استاد مهدی فروغی، فاطمه پیروی از مدرسه علمیه نیمه‌وقت صبح در رشته تلاوت تحقیق استاد منشاوی و حمیده ضیاء از مدرسه تمام‌وقت روزانه در رشته تلاوت تحقیق استاد عبدالباسط امتیاز لازم را کسب کردند که ضمن تبریک به این طلاب عزیز، جوایزی جهت تجلیل آنان اهدا می‌شود.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) بیان داشت: برگزیدگان می‌توانند جهت دریافت هدیه خود از 20 اسفندماه، به ورودی ساختمان شهید بهشتی سرای ثقلین مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۳۵۵ تماس بگیرند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱