آغاز ثبت نام آزمون ورودی سطح سه جامعه‌الزهرا(س) ویژه داوطلبان غیرایرانی

آزمون ورودی طلاب بین الملل

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عمرانی فر با بیان اینکه ثبت نام آزمون ورودی مقطع تحصیلی سطح سه (کارشناسی ارشد) نیمسال اول تحصیلی 1400-1399 ویژه داوطلبان غیرایرانی تا 20 خرداد ادامه دارد، گفت: این آزمون همزمان با آزمون ورودی جامعه الزهرا علیهاالسلام روز 30 خرداد به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین اباذر عمرانی فر روز سه‌شنبه در گفتگو با واحد خبر، به پذیرش طلاب غیرایرانی متقاضی تحصیل در مقطع سطح سه (کارشناسی ارشد) جامعه الزهرا علیهاالسلام اشاره کرد و اظهار داشت: آزمون ورودی نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 روز جمعه، 30 خرداد 1399 به صورت مجازی برگزار می‌شود.

رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه زمان ثبت نام تا 20 خرداد 1399 ادامه دارد، به داوطلبان توصیه کرد پیش از ثبت نام، دفترچه راهنما را به طور کامل مطالعه کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عمرانی فر یادآور شد: زمان دریافت کارت آزمون از 21 تا 29 خرداد است و اطلاعات لازم برای شرکت در آزمون مجازی (شامل نام کاربری، رمز ورود، راهنمای استفاده از سامانه و غیره) از طریق سامانه ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: داوطلبان در بازه زمانی مذکور (21 تا 29 خرداد) برای مشاهده دفترچه آزمون، ثبت نام، دریافت کارت و دفترچه راهنمای سامانه آزمون مجازی به سایت جامعه الزهرا علیهاالسلام، سامانه پذیرش به نشانی http://paziresh.jz.ac.ir مراجعه کنند.

رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: داوطلبان غیرایرانی برای ثبت نام، ضمن مطالعه شرایط و ضوابط در دفترچه راهنما، ابتدا نسبت به دریافت کارت ثبت نام اقدام کرده، سپس با استفاده از اطلاعات کارتی که دریافت کرده‌اید، نسبت به ثبت نام آزمون و اخذ کد رهگیری اقدام نمایند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عمرانی فر عنوان کرد: داوطلبان برای اطلاع از شرایط و نحوه ارسال مدارک خواسته شده می‌توانند به قسمت «راهنمای تنظیم و بارگذاری مدارک» مراجعه کنند.

دریافت تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱