فراخوان شرکت در نخستین کنفرانس ملی علوم شناخت و تعلیم و تربیت

کنفرانس ملی علوم شناخت و تعلیم و تربیت

فراخوان شرکت در نخستین کنفرانس ملی «علوم شناخت و تعلیم و تربیت» اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، نخستین کنفرانس ملی علوم شناخت و تعلیم و تربیت در تاریخ ۲۷ آذر ۱۳۹۹ از سوی دانشگاه پیام نور فارس (شیراز) و تحت حمایت سیویلیکا در شهر شیراز برگزار می‌شود.

با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، همه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد.

پژوهشگران می توانند با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه کرده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس برخوردار شوند.

محورهای کنفرانس شامل محورهای علوم شناختی و محورهای تعلیم و تربیت که هر یک از این محورها نیز دارای زیرمحورهای متعددی هستند.

محورهای علوم شناختی  شامل روش‌های تحقیق در علوم شناختی و تعلیم و تربیت، روان‌شناسی شناختی، آموزش و پرورش شناختی، فلسفه شناختی، هوش مصنوعی و مدلسازی شناختی، بازتوانی و ارزیابی شناختی، عصب شناسی بالینی (با تاکید بر اوتیسم و آلزایمر)، شناخت اجتماعی، رسانه، هنر و شناخت، فناوری های واسط مغز و رایانه، انسان ‌شناسی و زبان شناسی شناختی، علوم تصمیم، جامعه‌شناسی شناختی، اقتصاد رفتاری، شناختی و رفتار سازمانی، بازاریابی عصبی، ذهن، مغز و محور تربیت هستند.

محورهای تعلیم و تربیت را نیز سیاستگذاری عمومی و تعلیم و تربیت، تعلیم و تربیت اسلامی، برنامه ریزی آموزشی، آموزش و پرورش ابتدایی، آموزش و پرورش پیش دبستانی، آموزش و پرورش دبستانی، آموزش و پرورش تطبیقی، آموزش و بهسازی منابع انسانی، آموزش بزرگسالان، مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی، تکنولوژی آموزشی، برنامه ریزی آموزشی، تحقیقات آموزشی، مدیریت آموزشی، آموزش الکترونیک، اخلاق اسلامی، اقتصاد آموزش عالی، برنامه ریزی و توسعه آموزش عالی، مدیریت آموزش عالی و فلسفه تعلیم و تربیت شامل می‌شود.

آخرین مهلت ثبت نام و ارسال مقالات تا 15 تیرماه 99 است و این همایش در شیراز برگزار می‌شود.

دریافت تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱