آغاز امتحانات پایان ترم 9 هزار طلبه آموزش مجازی و غیرحضوری

مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری

مدیر مرکز آموزش غیرحضوری و مجازی از آغاز برگزاری امتحانات حضوری پایان ترم طلاب این مرکز در 38 حوزه امتحانی در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم صدیقه حاجی پور روز یکشنبه در گفتگو با واحد خبر، ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام با اشاره به آغاز برگزاری امتحانات پایان ترم طلاب غیرحضوری و مجازی، عنوان کرد: امتحانات پایان ترم طلاب سطح دو و سطح سه غیرحضوری و مجازی در جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها و 37 حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیر مرکز آموزش غیرحضوری و مجازی با بیان این که حدود 9 هزار طلبه غیرحضوری و مجازی در امتحانات پایان ترم سال تحصیلی جاری شرکت می‌کنند، تصریح کرد: تمامی امتحانات در ۳۸ حوزه امتحانی، به طور همزمان برگزار می‌شود.

حاجی پور اظهار داشت: امتحانات حضوری پایان ترم طلاب غیرحضوری و مجازی به مدت یک هفته از روز یکشنبه، 17 تیرماه آغاز می‌شود و تا روز شنبه 23 تیرماه ادامه دارد.

وی افزود: امتحانات پایان ترم آنلاین طلاب غیرحضوری و مجازی نیز به مدت یک هفته از تاریخ 25 تا 31 تیرماه برگزار می‌شود.

مدیر مرکز آموزش غیرحضوری و مجازی با اشاره به اینکه طلاب غیرحضوری و مجازی، روز دوشنبه 18 تیرماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در جلسه آزمون حضور دارند، گفت: خواهران طلبه قبل از شروع آزمون، با قرائت صلوات خاصه امام صادق علیه‌السلام و با توکل به ائمه اطهار علیهم‌السلام در جلسه امتحان شرکت می‌کنند.

حاجی پور یادآور شد: ورود به سالن امتحانات فقط با کارت امتحانی یا کارت شناسایی معتبر همچون کارت ملی و کارت تحصیلی هوشمند امکان‌پذیر است و طلاب می‌توانند کارت امتحانی را از سامانه دانش‌پژوهان دریافت کنند.

جهت مشاهده مراکز آزمون پایان ترم در شهرستان ها این پیوند را فعال کنید.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱