بازدید مدیر جامعه الزهرا از اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی

بازدید از اداره آموزش های کوتاه مدت معارف اسلامی4

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام ضمن بازدید از اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی از حرکت جهادی این اداره قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی در بازدید از اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی، ضمن آگاهی از روند فعالیت این اداره، حرکت این اداره را از ابتدا حرکتی جهادی دانست و افزود: توقع داریم اقدامات اداره در ادامه راه هم همچون مسیر طی شده، با تلاش و همت جهادی ادامه یابد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی در حاشیه این بازدید، گزارش عملکرد و تولیدات محتوایی اداره را ستودنی دانست و افزود: با توجه به نوع مخاطب این اداره و انگیزه‌های بانوان در کسب معارف اسلامی، لازم است کارگروه‌های محتوایی اداره فعال شده و تدوین متون متناسب با دوره‌های کوتاه مدت در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه سرکار خانم الیاسی سرپرست اداره آموزش‌های کوتاه مدت، گزارش مختصری از فعالیت‌ها و برنامه‌های اداره پس از ایجاد شرایط کرونا ارائه کرد و افزود: پس از شیوع اپیدمی کرونا، دوره حضوری مبانی اندیشه اسلامی یکساله، ویژه بانوان بین الملل، به صورت مجازی ادامه پیدا کرد.

وی ادامه داد: همچنین نخستین فراخوان دوره‌های کوتاه مدت مجازی ویژه بانوان سراسر کشور اعلام شد که با توجه به استقبال گسترده متقاضیان، به جهت محدودیت ظرفیت، ۹۰ نفر از فراگیران در سه دوره «احکام مختص بانوان»، «آرامش در زندگی از منظر قرآن» و «والدگری مثبت» پذیرفته شدند. این دوره‌ها از ابتدای اردیبهشت ماه، با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه آغاز شد و در حال حاضر هر سه دوره رو به اتمام است.

الیاسی در پایان به فراخوان دوره‌های کوتاه مدت معارفی این اداره در تابستان 99 اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد در صورت تامین زیرساخت ها، دوره‌های کوتاه مدت مجازی ویژه متقاضیان بین الملل برنامه ریزی و برگزار گردد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱