پیام تبریک دبیر هیات امنای جامعه الزهرا به آیت الله حسینی بوشهری

حسینی بوشهری

دبیر هیات امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام انتصاب آیت الله حسینی بوشهری به دبیری شورای عالی حوزه های علمیه را به وی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی، متن این پیام تبریک بدین شرح است:

سرور گرامی حضرت آیت الله سید هاشم بوشهری (دامت توفیقاته)

دبیر محترم شورای عالی حوزه های علمیه

سلام علیکم

با تقدیم احترام و تبریک ایام دهه با برکت کرامت و میلاد مسعود ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (علیه آلاف تحیه والثنا)، حُسن اعتماد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مراجع عظام تقلید (دامت برکاتهم) و اعضای محترم شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به انتخاب مجدد جنابعالی و حضرات ایات سید احمد خاتمی، علی رضا اعرافی ، جواد مروی، و همچنین انتخاب حضرات ایات محمد مهدی شب زنده دار، محمود رجبی و محسن اراکی به عضویت شورای عالی حوزه را صمیمانه تبریک عرض می‌نمائیم.

بی تردید نقش و جایگاه والا و ارزشمند شورای عالی حوزه های علمیه در سیاست گذاری و هدایت کلان این نهاد مقدس، تحقق رسالت آن در اقامه دین و اعلای کلمه توحید، و پرداختن به ماموریت های ویژه آن در شرایط کنونی داخلی، منطقه ای و جهانی بی بدیل می باشد.

از درگاه خداوند متعال، برای جنابعالی و اعضای محترم و معزز شورای عالی که از چهره­های ارزشمند و فرهیخته در عرصه­های ترویج علوم و معارف مکتب اهل بیت (علیهم السلام) و خدمت به سربازان حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)  هستید، سربلندی و توفیقات روز افزون را مسئلت می نمائیم.

دبیر هیات امنای جامعه الزهرا (سلام الله علیها)

مسعود نعیمی

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱