ادامه روند نشست‌های تعاملی میان جامعه‌الزهرا(س) و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه

نشست تعامل امور طلاب  با مرکز خدمات

نشست تعامل میان نمایندگان تام‌الاختیار جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، نشست تعامل جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها با مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در سالن جلسات جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین طاهری مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسنی معاون سلامت و تأمین اجتماعی مرکز خدمات استان قم، سرکار خانم عرب خزائلی مدیر کل امور طلاب و خانواده، سرکار خانم قنبرزاده مدیر اداره رفاه و سلامت، جناب آقای آقاجانی رئيس گروه مطالعات و برنامه‌ريزی راهبردی و جناب آقای چراغی کارشناس مسؤل دفتر برنامه و بودجه در این جلسه حضور داشتند.

سرکار خانم عرب خزائلی که در جلسه گذشته به عنوان نماینده تام‌الاختیار جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در همکاری با مرکز خدمات حوزه‌های علمیه معرفی شده بود، ضمن تقدیر و تشکر از همکاری‌های مرکز خدمات در ماه‌های اخیر، اظهار داشت: در یک سال گذشته، 14 جلسه با حضور نمایندگان مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شده که نتیجه برگزاری جلسات، 22 مصوبه بوده است .

مدیر کل امور طلاب و خانواده بیان کرد: تا سال گذشته بسیاری از طلاب، کد مرکز خدمات و بیمه نداشتند که با همت کارکنان این مجموعه، اقدامات لازم برای دریافت کد مرکز خدمات و بیمه انجام شده است.

وی یادآور شد: در طول سال کلاس‌های آموزشی قبل از ازدواج، حین و بعد از ازدواج، تحکیم خانواده، حمایت از جمعیت و تشویق فرزندآوری، سبک زندگی و نشست‌هایی با موضوعات تغذیه، مباحث بهداشتی و غیره برگزار می‌شود و با توجه به مصوبات حمایت از فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی ویژه طلاب و فرزندان ایشان امید است در سال 97 این برنامه‌ها با حمایت و همکاری مرکز خدمات حوزه به نحو مطلوب‌تری انجام شود.

فلسفه وجود مرکز خدمات، خدمت‌رسانی به طلاب اعم از خواهر و برادر است/ بخش فرهنگی و بخش سلامت، بیمه و درمان آماده خدمت‌رسانی به طلاب است

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین طاهری نماینده تام‌الاختیار مرکز خدمات در همکاری با جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در این جلسه، تصریح کرد: هدف از برگزاری نشست‌های تعاملی با این مؤسسه فاخر که قطب علمی آموزشی حوزه علمیه خواهران در کشور است، اجرایی شدن مصوبات و هماهنگی‌های لازم است.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان قم تصریح کرد: فلسفه وجود مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، خدمت‌رسانی به طلاب اعم از خواهر و برادر است و ما تفاوتی بین بانوان طلبه و طلاب برادر قائل نیست، فقط با توجه به اینکه مسئولیت امرار معاش و اداره زندگی به عهده مرد است، خدمات بیشتری به طلاب برادر تعلق می‌گیرد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین طاهری افزود: ما باید مصوبات را مورد بررسی قرار دهیم و با توجه به اولویت‌بندی و توان مرکز، آنها را اجرایی کنیم.

وی یادآور شد: عمده ارتباط ما با جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در دو بخش فرهنگی و همچنین سلامت، بیمه و درمان است که هر دو بخش، آماده خدمت‌رسانی به طلاب هستند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱