از سوی مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه الزهرا(س) اعلام شد:

فراخوان تکمیل بانک جامع اطلاعات طلاب مجازی و غیرحضوری جامعه‌الزهرا (س)

سامانه منتظر

فراخوان ثبت نام طلاب مجازی و غیرحضوری جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در سامانه «منتظر» و تکمیل بانک جامع اطلاعات در این سامانه اعلام شد.

به گزارش روابط‌ عمومی، خانم صدیقه حاجی‌پور روز چهارشنبه در گفتگو با واحد خبر، اعلام کرد: با توجه به ظرفیت ارزشمند کشوری و بین‌المللی طلاب مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه الزهرا علیهاالسلام و با هدف ارتقای کیفیت ارتباطات علمی و فرهنگی، شناسایی توانمندی و استعدادهای طلاب، طرح فراخوان تکمیل بانک جامع اطلاعات طلاب مجازی و غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه الزهرا علیهاالسلام عنوان کرد: با توجه به گستردگی طلاب این مرکز در سراسر ایران و نیز سایر کشورهای جهان، این طرح دارای برکات بسیار زیادی است که از جمله آن می‌توان به بهره‌مندی بهینه از حضور بانوان طلبه در مراکز رسمی و فرهنگی سراسر جهان و نیز استفاده از ظرفیت طلابِ مستعد مجازی وغیرحضوری اشاره کرد که این مهم جز با تکمیل بانک اطلاعات جامع از سوی طلاب، امکان‌پذیر نخواهد بود.

حاجی پور یادآور شد: سال گذشته، بانک جامع اطلاعات طلاب مجازی و غیرحضوری با عنوان «سامانه منتظر» با همکاری دفتر فناوری اطلاعات جامعه الزهرا علیهاالسلام راه اندازی و رونمایی شد.

ادامه داد: طلاب این مرکز می‌توانند با مراجعه به سامانه منتظر به آدرس https://montazer.jz.ac.ir فرم‌های اطلاعاتی خود را تکمیل کنند؛ همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02532112309 تماس بگیرند.

وی در پایان اضافه کرد: ضمن قدردانی از طلابی که قبلاً اطلاعات خود را در سامانه منتظر ثبت کرده‌اند، تقاضامندیم نسبت به بروزرسانی صفحه شخصی خود، اقدام کنند.

جهت دریافت فایل راهنمای مراحل تکمیل پرونده در سامانه منتظر این پیوند را فعال کنید.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱