از سوی اداره دانش آموختگان صورت گرفت:

برگزاری دوره‌های مجازی ویژه فارغ التحصیلان استانی

دوره های مجازی دانش آموختگان

دوره‌های مجازی «فقه خانواده؛ احکام نکاح و طلاق» و «مهارت‌های تربیت کودک» ویژه فارغ التحصیلان استانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن برزو روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به حضور بانوان طلبه جامعه الزهرا علیهاالسلام در سراسر جهان، عنوان کرد: اداره دانش آموختگان در راستای توانمندسازی فارغ التحصیلان جامعه الزهرا علیهاالسلام در سراسر کشور دوره‌های مجازی از سلسله‌دوره‌های مهارتی را برگزار می‌کند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: یکی از دوره‌های مهارتی ویژه فارغ التحصیلان استانی، اجرای طرح شمیم استانی بود که از سال 96 به منظور توانمندسازی و مهارت افزایی فارغ التحصیلان و طلاب غیرحضوری استان‌های مختلف با محورهای بینشی، مهارتی و دانشی برگزار می‌شود و تا کنون همایش‌ها و دوره‌های متعددی برگزار شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین برزو ادامه داد: در سال‌های گذشته همایش‌های «خانواده پایدار» و «مهارت‌های ارتباطی» با محوریت «مهارت‌های پاسخگویی به سؤالات دینی» از سوی اداره دانش آموختگان در استانهای مختلف برگزار شده است.

وی با اشاره به شرایط جدید کشور و شیوع بیماری کرونا به برگزاری دوره‌های مجازی ویژه طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام اشاره کرد و گفت: جهت توانمندسازی و استمرار دوره‌های فارغ التحصیلان دو دوره فقهی و تربیتی با عنوان «فقه خانواده؛ احکام نکاح و طلاق» و « مهارت‌های تربیت کودک» به صورت مجازی درحال برگزاری است.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: در دوره فقه خانواده حدود 200 نفر و در دوره مهارت‌های تربیت کودک حدود 600 نفر از فارغ التحصیلان ثبت نام کردند و در دوره‌ها حضور دارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین برزو بیان داشت: این دوره‌ها هر هفته دو جلسه و در 15 جلسه برگزار می‌شود که تا پایان شهریور ادامه دارد. دوره فقه خانواده روزهای دوشنبه و چهارشنبه ساعت 8 با حضور استاد علایی نژاد و دوره تربیت کودک روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت 8 با حضور استاد دکتر همتی در حال برگزاری است.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱