با حضور اساتید و کارمندان خواهر جامعه‌الزهرا(س)؛

مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد

حضرت فاطمه معصومه

مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) همزمان با سالروز میلاد باسعادت این بانوی گرامی و آغاز دهه کرامت با حضور اساتید و کارمندان خواهر جامعه‌الزهرا(س) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها روز یکشنبه همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها و روز دختر با حضور اساتید و کارمندان خواهر جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این مراسم که از سوی اداره کل امور فرهنگی معاونت فرهنگی تبلیغی برگزار شد، سرکار خانم طاهره حیدری مجد استاد جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها به تبیین ویژگی های شخصیتی این بانوی باکرامت پرداخت.

استاد جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به اینکه حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها دارای لقب کریمه هستند، عنوان کرد: احادیثی از امامان معصوم علیهم‌السلام به ما رسیده که اگر کسی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها را زیارت کند، در حالیکه عارف به حق آن حضرت باشد و نسبت به آن بانوی گرامی، معرفت داشته باشد، لایق بهشت است.

حیدری مجد افزود: حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها دارای مقام عصمت هستند، اما نوع عصمت ایشان با عصمت ائمه معصومین علیهم‌السلام متفاوت است.

وی در پایان، به معرفی دو کتاب «کرامت در قرآن» و «شمیم ولایت» از تألیفات حضرت آیت الله جوادی آملی پرداخت و بانوان را به مطالعه بحث کرامت در این کتاب‌ها توصیه کرد.

در پایان مراسم، سرکار خانم افضلی در مدح و ثنای حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها و آغاز دهه کرامت به مدیحه‌سرایی پرداخت.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱