در نشست مشترک معاونین ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش مطرح شد:

برگزاری طرح جامع تبلیغی شمیم در جامعه الزهرا(س)/حضور طلاب جامعه الزهرا(س) در آموزش و پرورش پررنگ‌تر می‌شود

ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو گفت: با توجه به تنوع رشته ای و آمادگی طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام بدون تردید با برنامه ریزی مدون تر، بانوان طلبه در آزمون‌های آینده موفقیت‌های بیشتری را کسب خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن برزو در نشست مشترک معاونین ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش با اشاره به آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال 98-99، گفت: در این آزمون شرایط و شناخت کافی وجود نداشت، اما با توجه به تنوع رشته ای و آمادگی کامل طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام بدون تردید با برنامه ریزی مدون تر طلاب جامعه در آزمون‌های آینده موفقیت‌های بیشتری را کسب خواهند کرد.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام اظهار امیدواری کرد که با حضور مستمر در جلسات و کارگروه‌های کارشناسی شاهد حضور و استقبال چشمگیر طلاب به ویژه طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام در آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو در ادامه با بیان اینکه برگزاری دوره مهارت افزایی طرح جامع تبلیغی «شمیم» یکی از راهکارهای توانمندسازی طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام در خصوص شیوه‌های نوین آموزشی و تبلیغی است، گفت: تاکنون 230 طلبه در دوره‌های طرح تبلیغی «شمیم» شرکت کردند که در سال گذشته 101 مدرسه میزبان این طلاب به منظور فعالیت‌های تبلیغی بوده است.

وی افزود: هدف از برگزاری این طرح، توانمندسازی و ارتقای سطح دانش و مهارت تبلیغی طلاب، تربیت مبلغ در مراکز مختلف با توجه به مخاطبان گوناگون و ارائه آموزش‌های کاربردی در زمینه‌های مختلف تبلیغی است.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام ادامه داد: این طرح در دو سطح عمومی و تخصصی برگزار می‌شود که سطح عمومی این طرح  شامل مهارت‌های ارتباطی، سخنوری، روش بیان احکام، رسانه، مدح و رثا، کلاس‌داری و مهارت پاسخگویی است و شرکت‌کنندگان پس از گذراندن دوره عمومی می‌توانند در دوره تخصصی این طرح ثبت نام کنند.

برگزاری دوره‌های تربیت مربی کودک و نوجوان در جامعه الزهرا (س)

در ادامه این نشست، خانم معصومه بهرامی با اشاره به برنامه ریزی‌های پیدا و پنهان دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب، تصریح کرد: ما هر چه بتوانیم این مشارکت‌ها را تقویت کنیم، بدون شک نقشه ای از نقشه‌های دشمن را نقش بر آب خواهیم کرد.

مدیر اداره امور مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام تأکید کرد: از آنجا که بحث تعلیم و تربیت یکی از دغدغه‌های مدیریت جامعه الزهرا علیهاالسلام است، تاکنون علاوه بر برنامه‌های جاری، 6 دوره تربیت مربی کودک و نوجوان با حضور نخبگان و طلاب ممتاز جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شده است و این ظرفیت مطلوبی برای جذب و بکارگیری در بدنه آموزش و پرورش است.

 تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱