برگزاری مسابقه بزرگ و سراسری تفسیر قرآن کریم ویژه طلاب و خانواده‌ها

photo_2020-07-15_23-54-35

مسابقه بزرگ و سراسری تفسیر قرآن کریم در سه سطح «تفسیر جزء ۲۹ و ۳۰ ویژه طلاب برادر و خواهر سراسر کشور»، «تفسیر سوره مبارکه نور ویژه خانواده طلاب» و «تفسیر سوره مبارکه لقمان ویژه فرزندان زیر ۱۵ سال» با محوریت دو تفسیر ارزشمند «نمونه» و «نور» برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، مسابقه بزرگ و سراسری تفسیر قرآن کریم به همت مدیریت قرآن و حدیث معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه برادران و با مشارکت جامعه الزهرا علیهاالسلام، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، جامعه المصطفی العالمیه، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان و مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود.

این رویداد بزرگ قرآنی در حوزه‌های علمیه، به منظور فراهم آوردن زمینه‌ای جهت انس بیشتر طلاب با کلام وحی، نهادینه کردن مفاهیم تعالی‌بخش آن، نشر و بسط فضای معنوی و عطرآگین قرآن کریم، تقویت دانش تفسیری بین طلاب و خانواده‌ها و نیز بهره‌گیری از آموزه‌های انسان‌ساز قرآن کریم برگزار می‌شود.

این مسابقه با پیشنهاد و اشراف حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، مفسّر و پژوهشگر قرآن کریم طراحی و برنامه ریزی شده است و ویژه طلاب و خانواده‌های ایشان با محوریت یکی از دو کتاب ارزشمند «تفسیر نور» و «تفسیر نمونه» انجام خواهد گرفت.

مسابقه به تفکیک در سه سطح طلاب، خانواده و فرزندان در سه بخش؛ «تفسیر جزء ۲۹ و ۳۰ ویژه طلاب برادر و خواهر سراسر کشور»، «تفسیر سوره مبارکه نور ویژه خانواده طلاب» و «تفسیر سوره مبارکه لقمان ویژه فرزندان زیر ۱۵ سال» برگزار می‌شود.

بازه‌ی زمانی ثبت نام برای متسابقین از ۲۶ تیر تا ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ است که علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت نام به سایت رسمی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه به نشانی http://tahzib.ismc.ir/page/22 مراجعه کنند.

آزمون مسابقه بزرگ و سراسری تفسیر قرآن کریم روز 31 شهریور 99 به صورت مجازی برگزار خواهد شد و و به نفرات برگزیده، جوایزی ارزنده جمعا به ارزش ۱۱۴ میلیون تومان و در هر سه گروه ۱۱۴ نفر جمعا به ۳۴۲ نفر اهداء خواهد شد.

آیین نامه مسابقه بزرگ تفسیر قرآن کریم

ثبت نام در مسابقه

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱