بازدید بسیجیان پایگاه حضرت سمیه از جامعه الزهرا (س)

بازدید بسیجیان از جامعه الزهرا 4

جمعی از بانوان بسیجی پایگاه حضرت سمیه از جامعه الزهرا علیهاالسلام بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی، به مناسبت هفته عفاف وحجاب، 50 نفر از بسیجیان پایگاه بسیج حضرت سمیه از جامعه الزهرا علیهاالسلام و پایگاه بسیج این مؤسسه علمی حوزوی بازدید کردند.

 جمعی از دختران نوجوان و بانوان جوان پایگاه بسیج حضرت سمیه پس از بازدید از جامعه الزهرا علیهاالسلام با حضور در مزار شهدای گمنام و ادای احترام به ساحت مقدس این شهدا، با آرمان‌های شهدا و امام راحل(ره) تجدید میثاق کردند.

بانوان بسیجی در پایگاه بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام حضور یافتند و ضمن بازدید از این بخش، از سخنان خانم زهرا احسانی، فرمانده پایگاه‌های بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام بهره مند شدند.

لزوم توجه بسیجیان به سخنان راهبردی امامین انقلاب / «خیمه ولایت را رها نکنید»

خانم احسانی ضمن خوشامدگویی به بسیجیان، به فضاسازی پایگاه بسیج اشاره کرد که برگرفته از بیانات راهبردی امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی به بسیجیان است و در ادامه تصریح کرد: آنچه ما درحال حاضر به صورت جدی به آن نیازمندیم، ترویج و ایجاد روحیه بسیجی و جهادی است و شاخصه‌های این روحیه را امامین انقلاب به خوبی به صورت راهبردی بیان فرموده اند.

استاد جامعه الزهرا علیهاالسلام در ادامه به بخشی از این راهبردها اشاره کرد و افزود: همانطور که امام راحل(ره) فرمودند بسیجیان فداییان آرمان‌های انقلاب اسلامی، سپر حوادث کشور، پرچمداران عزت و موذنین شهادت و رشادت هستند و به فرموده رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، بسیجی اهل ارتباط با خدا و اخلاص در عمل و اهل گمنامی، صبر، بصیرت، اعتدال و نظم است.

احسانی در پایان به کلیپی که آخرین صدا و درخواست شهید باکری به شهید احمد کاظمی است و شهید مقاومت سردار سلیمانی آن مکالمه را تفسیر می‌کند، اشاره کرد و با تاکید بر مهمترین وصیت همه شهدا به تبین دو جمله مهم از وصیت نامه سردار دل‌ها شهید سلیمانی پرداخت.

وی بیان داشت: اگر می‌خواهیم بسیجی واقعی باشیم، تنها راه آن این است که تا جان در بدن داریم صدای شهدا و وصیت شهید سلیمانی باید در گوش جانمان طنین انداز باشد که جمهوری اسلامی حرم است و خیمه ولایت را رها نکنید.

در ادامه خواهران بسیجی به پای سخنان سرکار خانم جمیله یارا، بانوی طلبه غیرایرانی از ساحل عاج نشستند و از سخنان ایشان در مورد چگونگی گرایش به مذهب تشیع و تاثیر آن در کشورش بهره بردند.

این طلبه غیرایرانی که پس از مهاجرت به ایران در اصفهان مشغول تحصیل دروس حوزوی شد و از چهار سال پیش در جامعه الزهرا مشغول به تحصیل است، به آیه شریفه 31 سوره مبارکه نور، «وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا» اشاره کرد و اظهار داشت: حجاب هر زن مسلمان به ویژه شیعه نشان از احترام به شخصیت خودش است.

وی در اهمیت حجاب با بیان مثالی گفت: هر انسانی به دنبال انتخاب غذای سرپوشیده می‌رود تا از هرگونه آلودگی به دور باشد.

خانم یارا با بیان واقعیات و فرهنگ حادثه عاشورا و قیام امام حسین علیه‌السلام در ایام تبلیغ در کشورش به نقش و تاثیرگذاری این موضوع مهم پرداخت ودر پایان به سوالات جوانان بسیجی در خصوص عفاف وحجاب پاسخ داد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱