رهسپاري 14 نوعروس طلبه به خانه بخت

اهدای جهیزیه به 14 نو عروس (4)

مدير اداره رفاه و سلامت طلاب گفت: همزمان با اول ذی‌حجه سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و حضرت علی (ع) 3 سري جهيزيه کامل و 20 قلم کالای اساسی به همت این اداره و خيران به نوعروسان اهدا شد.

 به گزارش روابط عمومی، سمیه معلمی روز چهارشنبه در گفتگو با واحد خبر اظهار داشت: همزمان با اول ذی‌حجه سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و حضرت علی (ع)  3 سري جهيزيه کامل شامل یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، اتو، پنکه، لوازم ضروری آشپزخانه و دیگر اقلام به ارزش 100 ميليون تومان خريداري و به زوج‌هاي جوان اهدا شد.

وي اظهار كرد: اين اداره  با هدف حمايت از خانواده هاي بي سرپرست، ايتام و تهيه جهيزيه نوعروسان از سال 95 در این زمینه فعال شده است و تاکنون 220  سري اقلام جهيزيه به كمك خيران به زوج‌هاي جوان اهدا كرده است.

معلمی خاطرنشان کرد: اعطای هدیه ازدواج به طلابی که در طول دوره تحصیل ازدواج می‌کنند از دیگر فعالیت‌های این اداره است که در آخرین اقدام، هدیه 40 طلبه این موسسه که از سال گذشته تاکنون ازدواج کرده بودند به آنها اهدا شد.

وی در پایان گفت: تلاش در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان، ارائه مشاوره قبل، حین و بعد از ازدواج و مشاوره خانواده از دیگر فعالیت‌های در حال انجام در جامعه الزهرا علیهاالسلام با هدف تشکیل خانواده‌های ایمانی است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱