تمدید مهلت ثبت­ نام در دومین دوره عالی فقه تا 31 شهریور

دوره عالی فقه

مدیر مرکز تخصصی فقه و اصول از تمدید مهلت ثبت نام در دومین دوره عالی فقه تا پایان شهریور و اعلام منابع آزمون در این دوره خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم پسنده آصفی نظر روز سه‌شنبه در گفتگو با واحد خبر با بیان اینکه مهلت ثبت نام در دومین دوره عالی فقه تا 31 شهریورماه تمدید شد، عنوان کرد: گروه فقه واصول در راستای اهداف عالیه جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها برای دومین سال پیاپی اقدام به پذیرش برای دوره عالی فقه می‌کند.

مدیر مرکز تخصصی فقه و اصول اظهار داشت: این دوره ویژه آن دسته از طلاب فارغ‌التحصیل سطح۴ فقه و اصول است که علاوه بر توانایی لازم، شرایط تمحّض در مباحث علمی و رسیدن به مرحله اجتهاد را دارند.

آصفی نظر به ضوابط پذیرش اشاره کرد و داشتن مدرک سطح۴ رشته فقه واصول، شرکت مستمر در کلاس و قبولی در مصاحبه را از جمله شرایط پذیرش در این دوره برشمرد.

وی تصریح کرد: علاقه­مندان به شرکت در این دوره می­توانند هر روز از ساعت 8 تا 14 به دفتر آموزش مرکز تخصصی فقه و اصول واقع در طبقه چهارم ساختمان شهید قدوسی(ره) مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 32112184 تماس بگیرند.

مدیر مرکز تخصصی فقه و اصول بیان داشت: آزمون کتبی ورودی این دوره، 5 مهرماه سال جاری برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در صورت موفقیت در این آزمون، به مصاحبه علمی دعوت می‌شوند.

آصفی نظر افزود: منابع آزمون کتبی و شفاهی این دوره شامل ادبیات: تفسیر سوره حجرات و لقمان از تفسیر المیزان؛ کفایه و حلقه ثالثه: بحث برائت و اشتغال؛ مکاسب: احکام مقبوض به عقد فاسد و نهج البلاغه: خطبه صفات متقین (خطبه همام) است.

وی در پایان گفت: دوره‌های عالی فقه به شیوه شاگردمحور و با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود و طلاب موظفند پژوهش‌های مشتمل بر تبیین و نقد را ارائه و با انتخاب مستدل یک نظر، از آن دفاع کنند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱