تابستان هیجان‌انگیزِ نوجوان‌ها با رویش99

آغاز اولین دوره مجازی اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی ویژه نوجوانان

آموزش مجازی دوره های مهارتی فرهنگی

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی از آغاز شانزدهمین دوره آموزشی اداره آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی خبر داد و گفت: 110 نفر از نوجوان‌های 12 تا 16 ساله خلاق و فعال در رویش99 ثبت‌نام کردند که این آمار نسبت به تابستان 98 رشد 20 درصدی داشت.

به گزارش روابط عمومی، خانم نیره قاسمی زادیان روز چهارشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: رویش99 دوره آموزشی تابستانه اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی از اواخر تیرماه آغاز شد.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام با تصریح بر اینکه شیوع ویروس کرونا نتوانست مانع برگزاری ترم تابستان اداره آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی شود، گفت: این دوره با استقبال بی‌نظیر خانواده‌های طلاب، اساتید و کارکنان جامعه‌الزهرا علیهاسلام روبه‌رو شد.

قاسمی زادیان افزود: 110 نفر از نوجوان‌های 12 تا 16 ساله خلاق و فعال در رویش99 ثبت‌نام کردند که این آمار نسبت به تابستان 98 رشد 20 درصدی داشت.

وی ادامه داد: رویش 99 در قالب 7 رشته کاربردی شهروند الکترونیک، نویسندگی خلاق، کارگاه ادبی، خوشنویسی، بافتنی، خیاطی، آشپزی و شیرینی‌پزی به صورت مجازی، در حال برگزاری است و تا 25 مرداد نیز ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام در پایان گفت: این دوره، ویژه گروه نوجوان است و دوره آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی گروه جوان نیز به صورت مجازی و در شهریور ماه اجرا خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعت اداری با شماره‌های 3_ 32112332 تماس بگیرند و یا با ارسال پیام به شناسه @amozeshhaymaharati در پیام‌رسان ایتا، پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱