سرپرست مرکز آموزش های کوتاه مدت معارف اسلامی اعلام کرد:

آغاز دوره‌های مجازی تابستان مرکز آموزش‌های کوتاه مدت

اطلاع رسانی دوره ها

خانم الیاسی با بیان اینکه بیش از 450 بانوی علاقه‌مند به معارف اسلامی در 10 دوره کوتاه مدت مجازی شرکت کردند، از آغاز این دوره‌ها از 11 مرداد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم الیاسی در گفتگو با واحد خبر، از آغاز دوره‌های مجازی مرکز آموزش‌های کوتاه مدت ویژه تابستان از ۱۱ مردادماه خبر داد.

سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه مدت جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: اطلاع‌رسانی‌های دوره‌ها از طریق کانال ایتا به فراگیران هر دوره اعلام می‌شود و ضروری است فراگیران محترم در کانال ایتا مربوطه عضو شوند.

الیاسی با اشاره به استقبال گسترده بانوان از دوره‌های مجازی کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام، گفت: بیش از 450 بانوی علاقه‌مند به معارف اسلامی در 10 دوره کوتاه مدت مجازی شرکت کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه پیام کوتاه حاوی لینک کانال دوره‌ها برای همه فراگیران ارسال شده است، درصورتی که فراگیران دوره، پیام کوتاه و لینک ارسالی را دریافت نکرده‌اند، حتما با شناسه مرکز آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی در پیام‌رسان ایتا به آدرس borhan_center@ مکاتبه کرده و لینک کانال را دریافت کنند.

سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه مدت جامعه الزهرا علیهاالسلام ادامه داد: فراگیران صرفا با شماره تماسی که در هنگام ثبت نام در سامانه ثبت کرده‌اند، برای عضویت در کانال اقدام کنند.

الیاسی در پایان افزود: باتوجه به ایام تعطیلات تابستانه جامعه الزهرا از 11 تا 23 مرداد ماه، فراگیران دوره مشکلات احتمالی خود را با شناسه مرکز آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی به آدرس borhan_center@ در پیام رسان ایتا مطرح کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱