«نذری ضیافت حسینی»؛ گام دوم رزمایش کمک مومنانه خانواده جامعه الزهرا

رزمایش کمک مومنانه طلاب جامعه الزهرا (9)

گام دوم رزمایش کمک مومنانه خانواده جامعه الزهرا علیهاالسلام با عنوان «نذری ضیافت حسینی» برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی، معاون فرهنگی تبلیغی از آغاز گام دوم رزمایش کمک مومنانه خانواده جامعه الزهرا علیهاالسلام در ایام ماه محرم با عنوان «نذری ضیافت حسینی» خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو گفت: با کمک دستان پر مهر خانواده جامعه الزهرا علیهاالسلام، گام اول رزمایش کمک مومنانه در این مجموعه حوزوی در پنج مرحله با کمک به بیش از 500 خانواده انجام شد.

وی گفت: امیدواریم گام دوم این اقدام خداپسندانه با استفاده از تجربیات موفق گام اول و تبرک کردن این مواسات با نذری ماه محرم به منصه ظهور برسد.

معاون فرهنگی تبلیغی گفت: شیفتگان حسینی برای اقامه عزای سید و سالار شهیدان علیه‌السلام از دل و جان مایه گذاشته و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.

وی افزود: امسال تبعات ناشی از شیوع ویروس کرونا و مشکلات زندگی برای برخی مردم، وظیفه کمک و یاری را برای کسانی که توانایی مالی دارند، بیشتر کرده است، از این رو بر ماست که در این ماه دست به دست هم داده و سفره بابرکت اباعبدالله الحسین علیه السلام را به نحو احسن بگسترانیم.

گفتنی است، طلاب، اساتید و کارکنان محترم می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را به اداره کل فرهنگی تحویل نمایند و یا جهت مشارکت نقدی در این ایثار عمومی، کمک‌های خود را به شماره حساب 5223043000  به نام جامعه‌الزهرا علیهاالسلام یا شماره کارت 6104337526068026 واریز نمایید.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱