شکوفه‌های بهار، میلاد حضرت زهرا(س) را جشن گرفتند

مهد کودک 2

مدیر کل امور طلاب و خانواده جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) در مهد کودک شکوفه‌های بهار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، سرکار خانم «ملیحه عرب خزائلی» روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: جشن میلاد حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) و روز مادر با حضور کودکان مهدکودک شکوفه‌های بهار جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار شد.

مدیر کل امور طلاب و خانواده جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اظهار داشت: در این مراسم، نونهالان شکوفه های بهار جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) میلاد باسعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(سلام‌الله‌علیها) و روز مادر را جشن گرفتند.

عرب خزائلی افزود: در سالروز میلاد پرخیر و برکت خانم حضرت فاطمه زهرا(سلام‌الله‌علیها) و سلاله پاک ایشان، حضرت امام خمینی(ره) و هفته بزرگداشت مقام مادر، نونهالان مهدکودک با اجرای برنامه‌های شاد ومتنوعی در حضور مادران خود، این ایام را گرامی داشتند.

وی گفت: اجرای سرود، دکلمه و اجرای نمایش توسط کودکان 4 و5 سال از جمله برنامه های این مراسم بود.

مدیر کل امور طلاب و خانواده، شاخص‌ترین برنامه را اجرای نمایش حدیث کساء توسط کودکان 5 سال عنوان کرد و بیان داشت: این نمایش به منظور آشنایی کودکان با پنج تن آل عبا(علیهم‌السلام) و بازنمایی آیه تطهیر، به زیبایی اجرا شد.

  مهد کودک-روز مادر

 مهد کودک 2

 مادر-1

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱