راه اندازی کانال تربیتی فرهنگی مدرسه علمیه مؤمنات

لوگوی کانال تربیتی مدرسه موم

کانال تربیتی فرهنگی مدرسه علمیه مؤمنات با عنوان «بشری» راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی، مدرسه علمیّه مؤمنات با هدف ارتقای سطح دانش تربیتی - فرهنگی بانوان طلبه، کانال مستقل تربیتی فرهنگی مدرسه را راه اندازی کرد.

کانال مستقل واحد تربیتی- فرهنگی مدرسه علمیّه مؤمنات، با هدف ارتقای سطح دانش تربیتی - فرهنگی و به منظور تعمیق  و ترویج مباحث اخلاقی، تربیتی، فرهنگی طلاب در پیام رسان سروش راه اندازی شد.

با توجه به ظرفیت بیش از 2 هزار نفر طلاب مدرسه مؤمنات و شرایط کنونی کرونا و عدم امکان برگزاری حضوری برنامه‌های تربیتی و استقبال طلاب از این برنامه ‌ها، دفتر تربیتی- فرهنگی مدرسه از ابتدای سال 1399، برای راه اندازی کانالی مجزا از آموزش اقدام کرده است.

این برنامه‌ها با محوریت مباحث تربیتی، اخلاقی، فرهنگی و با هدف  ارتقای سطح دانش تربیتی - فرهنگی طلاب عزیزدر قالب های مختلف زیر ارائه می‌شود.

محور مباحث در ایام هفته مشخص شده، به طوریکه مباحث قرآنی در روزهای شنبه، تربیت فرزند در روزهای یکشنبه، اخلاق و نکته های ناب در روزهای دوشنبه، وظایف طلاب در روزهای سه شنبه، همسرداری و خانه داری در روزهای چهارشنبه، سیره شهدا در روزهای پنجشنبه و مهدویت در روزهای جامعه ارائه می‌شود.

با توجه به مناسبت های ملی و مذهبی هر روز نیز سعی می‌شود مطالب مناسب با آن موضوع در اختیار طلاب قرار داده شود

در این کانال، به منظور ارتباط بهتر و راحت‌تر و همچنین ارائه نظرات و پیشنهادات، امکان ارسال پیام های تعاملی در نظر گرفته شده است.

طلاب عزیز می‌توانند جهت عضویت در کانال تربیتی- فرهنگی مدرسه علمیّه مؤمنات (بشری) در سروش از طریق  نشانی  @t.f.momenat.jz  و یا https://sapp.ir/t.f.momenat.jz اقدام  کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۱۱2495  تماس بگیرند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱