آغاز فعالیت کانون طلاب و دانش‌آموختگان جامعه‌الزهرا(س) در استان اصفهان

کانون‌های استانی جامعه الزهرا(س) در مسیر انقلاب اسلامی و رهبری گام بردارند

کانون های استانی

حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی گفت: در کانون‌های استانی از مسائل جناحی و سیاسی به دور باشید و در مسیر امام، انقلاب اسلامی و رهبری گام بردارید تا جایگاه جامعه الزهرا علیهاالسلام حفظ و ماندگار باشد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، مراسم اعطای مجوز آغاز فعالیت کانون استان اصفهان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی مدیر محترم جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

پیرو اقدامات معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام جهت آماده سازی زیرساخت های لازم در راستای تأسیس کانون  طلاب و دانش آموختگان در استان اصفهان، با سپری نمودن مراحل تصویب و برقراری ارتباط با طلاب اعضای شورای مرکزی کانون اصفهان از طریق وبینار، مجوز آغاز فعالیت ایشان توسط مدیر محترم جامعه الزهرا علیهاالسلام صادر شد.

کانون‌های استانی جامعه الزهرا علیهاالسلام در مسیر امام، انقلاب اسلامی و رهبری گام بردارند

حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی ضمن قدردانی از حضور طلاب در این مراسم آنلاین، دوره جدید همکاری جامعه الزهرا علیهاالسلام و حرکت زینب‌گونه طلاب در مسیر حرکت کانون‌ها را موجب افتخار این مجموعه حوزوی دانست و افزود: شک نداریم که خداوند در راستای ارتقای کانون‌ها به جایگاه شایسته کمک خواهد کرد.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به حضور ارزشمند طلاب در کانون‌های استانی، گفت: کانون‌های استانی باید با پویایی و ارتباط دو طرفه، خلأها و اشکالات را برطرف کنند و انتظار می‌رود در پی ابلاغ رسالت کانون‌ها، بانوان طلبه به نسل جوان توجه ویژه داشته باشند.

وی یادآور شد: در کانون‌های استانی از مسائل جناحی و سیاسی به دور باشید و در مسیر امام، انقلاب اسلامی و رهبری گام بردارید تا جایگاه جامعه الزهرا علیهاالسلام حفظ و ماندگار باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی از تلاش‌های معاونت فرهنگی تبلیغی در راستای تحقق بخشیدن راه‌اندازی کانون‌ها قدرانی کرد و اظهار داشت: امیدوارم کانون‌های استانی همانند خورشیدی باشند که فروغش گرمابخش دل‌های بانوان استان‌ها است و شبکه‌ای گسترده در بقیه استان‌ها و نیز در سطح بین‌الملل همراه با هم و همدل در مسیر رسالت حضرت زینب علیهاالسلام و حضرت أباعبدالله الحسین علیه‌السلام باشند.

کانون‌های استانی؛ پایگاه های فعال جامعه الزهرا علیهاالسلام در سراسر کشور

در ابتدای این مراسم نیز حجت الاسلام و المسلمین حسن برزو ضمن قدردانی از حضور خواهران طلبه حاضر در جلسه آنلاین، اظهار داشت: اصفهان یکی از قطب های فرهنگی کشور است و امیدواریم که بتوانیم از همگرایی و تلاش‌های بانوان طلبه ساکن در این استان برخوردار شده و با تأثیرگذاری در استان اصفهان، نقش موثری را ایفا کنیم.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: جامعه الزهرا علیهاالسلام مفتخر است با راه‌اندازی کانون‌ها در سراسر کشور پایگاهی فعال داشته باشد؛ هر کانون یک جامعه الزهرای کوچک بوده که در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی فعالیت خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو تأکید کرد: بنیان گذاری این امر یک سنت حسنه است که با وجود طلاب مستعد و فعال استان، ان‌شاءالله خلأها، جبران شده و سرآغاز حرکت نورانی و درخشان باشیم.

در خاتمه این مراسم، مدیرکل امور فرهنگی، ضمن تشکر از حضور خواهران در این مراسم آنلاین، گفت: در جلسه حضوری که به زودی تدارک دیده خواهد شد، علاوه بر اعطای حکم، جلسات مناسبی با طلاب و مسئولین مربوطه استان جهت همکاری با کانون جامعه الزهرا علیهاالسلام در استان اصفهان، خواهیم داشت.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱