به همت معاونت پژوهش جامعه الزهرا(س)؛

صدوسی‌ودومین شماره فصلنامه «مطالعات قرآنی نامه جامعه» منتشر شد

مطالعات قرآنی نامه جامعه 132 - Copy

صدوسی‌و‌دومین شماره فصلنامه علمی تخصصی «مطالعات قرآنی نامه جامعه» به همت معاونت پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی، صدوسی‌و‌دومین شماره فصلنامه علمی تخصصی «مطالعات قرآنی نامه جامعه» به همت معاونت پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام منتشر شد.

در این شماره، 6 مقاله با موضوعات قرآنی در اختیار پژوهشگران قرار گرفته است که شامل مقاله «بررسی و پاسخ به شبهات پيرامون مهريه با محوريت قرآن کريم» نوشته فريده پيشوايي و طيبه حيدري راد؛ مقاله «بررسي آيات فضائل اهل بیت علیهم‌السلام» به قلم فاطمه طهماسبي؛ مقاله «بررسي تطبيقي رابطه علم الهي و سنت ابتلا از ديدگاه علامه طباطبايي و فخر رازي» تألیف فيروزه دلداري و نرجس سادات محسني هستند.

مقالات «کارکردهاي تربيتي تصويرسازي تقابلي در آيات سوره زمر» به قلم طلعت حسني بافراني و نرگس سعدآبادي؛ «تحليل رويکرد مفسران فريقين در مورد شأن نزول آيات ابتدايي سوره معارج» نوشته سميه صادقي و «بررسي تفسيري فقهي پوشش زنان از منظر فريقين» به کوشش سعيد داودي ليموني و سيده مرضيه علوي از دیگر مقالات درج شده در این شماره هستند.

فصلنامه علمی تخصصی معارف اسلامی «نامه جامعه» از اول اردیبهشت سال 1399 با عنوان فصلنامه علمی تخصصی «مطالعات قرآني نامه جامعه» و با رويکرد تفسيري در دبیرخانه هیئت نظارت بر مطبوعات ثبت شد و در تلاش است تا با فراهم آوردن بستری مناسب جهت چاپ مقالات علمی دانش‌آموختگان و پژوهشگران عرصه «تفسیر و علوم قرآنی»، گام مؤثری در ارتقای سطح کیفی پژوهش‌ها و انعکاس برترین‌های پژوهشی بردارد.

این فصلنامه به صاحب امتیازی جامعه الزهرا علیهاالسلام، مدیر مسئولی حجت الاسلام و المسلمین سید محمود مدنی بجستانی و سردبیری خانم فریده پیشوایی فعالیت دارد و پذيراي مقالات اساتید، پژوهشگران و محققان حوزه و دانشگاه در حوزه تفسیر و علوم قرآن است.

پژوهشگران جهت ارسال آثار خود به این فصلنامه می‌توانند به سامانه  http://nj.jz.ac.ir مراجعه و عناوین و چکیده مقالات شماره های پیشین این نشریه را مشاهده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۵۳۲۱۱۲۴۰۰ تماس بگیرید.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱