معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا(س) برگزار می‌کند:

دوره‌های تخصصی «نقد سلفیه» و «تربیت مبلغ مهدویت»

دوره های تخصصی نقد سلفیه و مبلغ مهدویت

مدیر امور مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام از برگزاری دو دوره تخصصی «نقد سلفیه با تأکید بر وهابیت» و «تربیت مبلغ مهدویت» ویژه مبلغان این مؤسسه علمی حوزوی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم معصومه بهرامی در گفتگو با واحد خبر عنوان کرد: دوره‌های تخصصی «نقد سلفیه با تأکید بر وهابیت» و «تربیت مبلغ مهدویت» از سوی اداره امور مبلغان معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

وی به شرایط پذیرش هر یک از این دوره‌ها اشاره کرد و گفت: دوره تخصصی نقد سلفیه با تأکید بر وهابیت برگزار می‌شود که از جمله شرایط پذیرش آن شامل گذراندن واحدهای دوره عمومی مهارت‌های تبلیغی شمیم، اتمام سطح 3 جامعه الزهرا علیهاالسلام با اولویت رشته فلسفه و کلام و قبولي در مصاحبه علمي و مهارتی بر اساس دو کتاب کتاب «آشنایی با عقاید وهابیان» اثر آیت‌الله سبحانی و «دروس فی العقاید الخاصه بالشیعه الامامیه» اثر دکتر مهدی فرمانیان است.

مدیر اداره امور مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام اضافه کرد: از دیگر شرایط حضور در این دوره، تعهد به اجرای دستورالعمل‌ها و برنامه‌های دوره و حضور در کلاس‌ها و مطالعه منابع معین شده، پايبندي به مقررات و شرکت منظم در دوره و انبوه‌خوانی به مدت 100 ساعت در ماه، نوشتن یک مقاله، علمی_ ترویجی یا پژوهشی در پایان هر ترم، شرکت در دوره‌های دانش‌افزایی و تعهد به همکاری با اداره مبلغان است.

بهرامی همچنین به شرایط پذیرش دوره تربیت تخصصی مبلغ مهدویت اشاره کرد و افزود: گذراندن واحدهای دوره عمومی مهارت‌های تبلیغی شمیم، اتمام سطح 2، قبولي در مصاحبه علمي و مهارتی از کتاب نگین آفرینش جلد اول و دوم، تعهد و پايبندي به مقررات و شرکت منظم و مستمر در دوره و شرکت در دوره‌های دانش‌افزایی و همکاری با اداره امور مبلغان از جمله شرایط شرکت در این دوره است.

وی تصریح کرد: شرکت کنندگان این دوره از مزایا و حمایت های این دوره شامل اعطاي گواهي پايان دوره، اولويت در اعزام‌هاي تبليغي و معرفي به مراكز آموزشي، فرهنگي، تبلیغی، علمي و رسانه‌های ديداري و شنيداري، تجليل و تشويق افراد برتر دوره و اولویت در استفاده از پژوهشگاه معاونت پژوهش بهره‌مند خواهند شد.  

مدیر اداره امور مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام مهلت ثبت نام در این دوره را تا 6 مهر عنوان کرد و یادآور شد: متقاضیان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در این دوره‌های به سامانه شمیم به نشانی http://shamim.jz.ac.ir مراجعه کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱