در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان قم؛

همایش «الگوسازی و گفتمان‌سازی زن و خانواده تراز اسلامی» برگزار می‌شود

همایش الگوسازی و گفتمان سازی زن و خانواده تراز اسلامی

همایش «الگوسازی و گفتمان‌سازی زن و خانواده تراز اسلامی» به همت کارگروه علمی پژوهشی کمیته امور بانوان کنگره ملی شهدای استان قم واقع در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، خانم ریحانه حقانی در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان قم، عنوان کرد: کمیته امور بانوان ستاد کنگره ملی شهدای استان قم در جامعه الزهرا علیهاالسلام راه اندازی شده و مسئولیت علمی کمیته امور بانوان کنگره شهدای استان قم به عهده این مؤسسه علمی حوزوی است.

وی اظهار داشت: دبیرخانه کارگروه علمی پژوهشی کمیته امور بانوان این کنگره از ۲۳ تیرماه فعالیت خود را در جامعه الزهرا علیهاالسلام آغاز کرد تا در راستای اجرای مطالبات رهبر معظم انقلاب‌ مدظله العالی مبنی بر تولید آثار فاخر علمی در حوزه دفاع مقدس و شهدا و پیرو ابلاغ مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام فعالیت کند.

مسئول کارگروه علمی پژوهشی کمیته امور بانوان کنگره ملی شهدای استان قم تصریح کرد: در راستای برگزاری این کنگره، فراخوان مقاله با محوریت «الگوسازی و گفتمان‌سازی زن و خانواده تراز اسلامی» از سوی این کارگروه علمی پژوهشی کمیته بانوان اعلام شده است.

حقانی افزود: پژوهشگران فرهیخته می توانند با توجه به محورهای این همایش، آثار فاخر و گفتمان ساز در زمینه سبک زندگی اسلامی و تربیت بانوان و خانواده تراز اسلامی و انقلابی تألیف و ارائه کنند.

وی به محورهای این همایش اشاره کرد و گفت: این همایش با محوریت بزرگداشت مقام فاخر بانوان شهیده استان قم برگزار می‌شود و در ۶ محور «مبانی، اصول، اهداف و کارکردهای ایثار و مقاومت»، «بانوان و فرهنگ ایثار»، «بانوان و انقلاب اسلامی»، «بانوان و گفتمان‌سازی الگوی تربیتی و مدیریت راهبردی انقلابی»، «سبک زندگی و خانواده تراز اسلامی» و «ایثار، مقاومت، جهاد در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» فراخوان شده است.

مسئول کارگروه علمی پژوهشی کمیته امور بانوان کنگره ملی شهدای استان قم، مهلت ارسال مقالات را تا ۳۰ مهر ۱۳۹۹ اعلام کرد و اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این کارگروه علمی پژوهشی واقع در جامعه الزهرا علیهاالسلام، ساختمان شهید بهشتی، دفتر بسیج و یا به شناسه @mf_tabesh در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

کارگروه پژوهشی کنگره بانوان شهید استان قم در پیام رسان ایتا با شناسه https://eitaa.com/shahideh_qom فعالیت دارد.

دانلود تصویر پوستر همایش

شیوه نامه تدوین مقاله برای ارسال به همایش الگوسازی و گفتمان‌سازی زن و خانواده تراز اسلامی

دانلود ریزموضوعات همایش الگوسازی و گفتمان‌سازی زن و خانواده تراز اسلامی

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱