از سوی اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا(س) اعلام شد:

فراخوان مشارکت در رزمایش کمک مؤمنانه در آستانه اربعین حسینی

رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه

خانم داودالموسوی با بیان اینکه در رزمایش کمک مؤمنانه به نیت 1452 عمود پیاده روی اربعین، 1452 اقلام معیشتی توزیع خواهد شد، گفت: خانواده جامعه الزهرا علیهاالسلام با مشارکت در رزمایش کمک مؤمنانه در کنار میزبانان زائران اربعین حسینی در عراق، میزبان سفره‌های نیازمندان خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی، خانم سیده ربابه داودالموسوی در آستانه ایام اربعین حسینی در گفتگو با واحد خبر، از از ادامه رزمایش کمک مومنانه خانواده جامعه الزهرا علیها السلام با عنوان «نذری ضیافت حسینی» خبر داد و اظهار داشت: با عنایت بانیان و خیرین در مراحل قبلی رزمایش کمک مومنانه بیش از 500 بسته معیشتی اهدا شد.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام گفت: امسال که توفیق گام برداشتن در راه کربلای معلی همزمان با اربعین حسینی را نداریم، به نیت 1452 عمود مسیر پیاده‌روی بر آنیم به کمک دستان پرسخاوت مشتاقان زیارت امام حسین علیه‌السلام، 1452 اقلام معیشتی بین نیازمندان توزیع شود.

وی گفت: شیفتگان حسینی در برافراشتن بیرق حضرت سید الشهداء علیه‌السلام از دل و جان سعی می‌کنند بهترین‌ها را برای نذری در نظر بگیرند، ما نیز می‌خواهیم در کنار میزبانان زائران اربعین حسینی در عراق، میزبان سفره‌های نیازمندان باشیم.

داودالموسوی یادآور شد: گام دوم رزمایش کمک مومنانه خانواده جامعه الزهرا علیهاالسلام در ایام ماه محرم با عنوان «نذری ضیافت حسینی» آغاز شد که علاقه مندان می‌توانند با دستان پرمهر خود در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

وی تصریح کرد: طلاب، اساتید، کارکنان و خیرین جهت مشارکت نقدی در این ایثار عمومی، کمک‌های خود را به شماره حساب ۵۲۲۳۰۴۳۰۰۰  به نام جامعه‌الزهرا علیهاالسلام یا شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۵۲۶۰۶۸۰۲۶ واریز نمایند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱