سومین شماره نشریه داخلی «گذرگاه» منتشر شد

نشریه داخلی گذرگاه 3

سومین شماره نشریه علمی «گذرگاه» ویژه انجمن علمی پژوهشی تاریخ به همت معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی، سومین شماره نشریه علمی «گذرگاه» ویژه انجمن علمی پژوهشی تاریخ به همت معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام منتشر شد.

در این نشریه، ۵ مقاله با عناوین «بازیابی برخی گزارش‌های جنگ جمل از کتاب کشف الغمه»، «تعاملات امیران آل بویه با اهل سنت بغداد»، «سیر تاریخی زمینه‌ها و عوامل همگرایی و ناهمگرایی مردم اندونزی»، «روش تاریخ‌پژوهی علامه محسن امین جبل عاملی»، «فلسفه تاریخ از منظر شهید مطهری» درج شده است.

این نشریه از جمله نشریات داخلی جامعه الزهرا علیهاالسلام است که به مدیر مسئولی خانم ریحانه حقانی و سردبیری خانم مهرجویی در حال فعالیت است.

اعضای هیأت تحریریه این نشریه را خانم‌ها رویا باقری، صدیقه شاکری حسین آباد، نجمه صالحی، ناهید طیبی، حامد قرائتی، سیدناصر موسوی و هادی یعقوب زاده که از اساتید حوزه و دانشگاه در رشته‌های تاریخ هستند، تشکیل می‌دهند.

انجمن‌های علمی ـ پژوهشی با هدف حمایت، تقویت و ترویج فرهنگ پژوهش و ارتقای روحیه و بنیه علمی طلاب مستعد جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از ابتدای بهمن سال ۱۳۹۵ به انتشار و تدوین نشریات داخلی در هشت رشته تخصصی اقدام کرده‌اند.

دستاوردهای نشریات داخلی انجمن‌های علمی ـ پژوهشی شامل نشریه «چکامه انتظار» با موضوع مهدویت، نشریه «کتاب مسطور» تفسیر و علوم قرآن، نشریه «مطالعات تربیتی و روانشناختی خانواده» تعلیم و تربیت، و «مطالعات فقهی» فقه و اصول و کلام پژوهی شیعی که در دست چاپ هستند.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱