آغاز رزمایش دوم خدمات غیرحضوری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در سراسر کشور

مرکز خدمات حوزه های علمیه

مرحله دوم رزمایش خدمات غیرحضوری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از 29 مهر در استان قم هم‌زمان با مراکز خدمات سراسر کشور آغاز شد و تا یک ماه ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، به عنوان نهاد پشتیبان حوزه و روحانیت که امر خطیر حمایت از تمامی طلاب و روحانیون کشور، اعم از مرد و زن، ایرانی و غیر ایرانی، متأهل و مجرد و شیعه و سنی را بر عهده دارد، چند سالی است حرکت خود به سمت سازمان الکترونیک و ارائه خدمات به صورت غیرحضوری را شروع کرده و بخش زیادی از فرایندهای خود را مکانیزه نموده است.

هم اکنون که به دلیل شیوع ویروس کرونا، ضرورت جلوگیری از مراجعات حضوری ارباب رجوع سازمانی دو چندان شده است، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه درصدد است با بهره‌گیری از ظرفیت‌های سازمانی و نیروی انسانی خبره، با بهره‌گیری مؤثر از تجربیات مفید گذشته، گامی بلند در راستای ارائه خدمات غیرحضوری و ارتقاء و تسهیل فرایندهای خدمت‌رسانی بردارد.

بر اساس پیش‌بینی‌های به عمل آمده در این طرح، ارباب رجوع محترم می‌تواند انواع خدمات خود را در قالب پیگیری اینترنتی یا برقراری تماس تلفنی دریافت نموده و نیازی به مراجعه حضوری برای دریافت خدمات نخواهد بود.

نخستین مرحله این رزمایش در ماه مبارک رمضان اجرا شد و دومین مرحله رزمایش خدمات غیرحضوری مرکز خدمات با رمز «یا رسول‌الله(ص)» از 29 مهر آغاز شده است که تا یک ماه ادامه دارد.

در طول این رزمایش  پذیرش ارباب رجوع حضوری متوقف شده و خدمات به صورت غیرحضوری، در قالب «خدمات اینترنتی» و «خدمات تلفنی» ارائه خواهد شد.

نسبت به موارد احتمالی پیش بینی نشده، هم در سامانه خدمات اینترنتی (بخش ارتباط با طلبه) تدبیر لازم در نظر گرفته شده است و هم کاربران پاسخگویی تلفنی (سامانه 31200-025) راهنمای افراد خواهند بود.

سامانه خدمات اینترنتی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه (سامانه سخا): https://service.csis.ir

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱