بازنشر/

6 تا 18 مردادماه؛ زمان تعطیلات تابستانی جامعه الزهرا(س)

جامعه الزهرا

بر اساس آیین‌نامه مرخصی کارمندان واحدهای حوزوی خواهران مصوب دی ماه ۱۳۹۶ مرخصی تعطیلات تابستانی به صورت یک هفته مرخصی استحقاقی و یک هفته مرخصی تشویقی محاسبه می شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی فلاحتی، مدیرکل امور اداری و منابع انسانی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در گفتگو با واحد خبر، ششم تا هجدهم مردادماه را زمان تعطیلات تابستانی این موسسه علمی اعلام کرد.

وی با اشاره به ماده ۱۶ آیین‌نامه مرخصی کارمندان واحدهای حوزوی خواهران مصوب ۱۰ دی ماه ۱۳۹۶ شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران، بیان داشت: بر اساس این مصوبه، مرخصی تعطیلات تابستانی به صورت یک هفته مرخصی استحقاقی و یک هفته مرخصی تشویقی محاسبه می شود.

وی ادامه داد: همه فعالیت‌های جاری این موسسه علمی آموزشی به جز موارد خاص در طول این دو هفته تعطیل است، از این رو همکارانی که بنا بر ضرورت شغلی حضور آنان در محل کار الزامی است بایستی اسامی آنها از سوی معاونان و مدیران به معاونت اداری مالی ارسال شود و این دسته از همکاران می‌توانند در زمان دیگری تا پایان تابستان از دو هفته مرخصی متوالی استفاده کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فلاحتی تاکید کرد: تعطیلات تابستانی به هیچ وجه قابل جابجایی نیست و باید به صورت متوالی استفاده شود.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱