طرح ساماندهی تابلوهای اعلانات آموزشگاه امام رضا(ع) اجرا شد

image_2018_7_24-11_26_7_358_CF5

رییس اداره هماهنگی مجتمع آموزشی امام رضا(ع) از اجرای طرح ساماندهی تابلوهای اعلانات در ساختمان‌های این مجتمع خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم زهرا احسانی روز سه‌شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: طرح ساماندهی تابلوهای اعلانات آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام در هفته جاری از سوی اداره هماهنگی مجتمع آموزشی امام رضا علیه‌السلام اجرا شد.

رییس اداره هماهنگی مجتمع آموزشی امام رضا علیه‌السلام تصریح کرد: باتوجه به پراکندگی تابلوهای اعلانات از نظر رنگ، اندازه، تعداد و غیره در ساختمان‌های آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام، اجرای این طرح در دستور کار قرار گرفت.

احسانی با بیان اینکه این طرح از هفته گذشته آغاز شد و 31 تیرماه به پایان رسید، گفت: این طرح با هدف ایجاد نظم در ساختمان آموزشگاه و برای انضباط بصری و دور کردن ذهن مخاطب از آشفتگی اجرا شد.

وی افزود: در این طرح، تابلو هایی بر اساس نیازهای آموزشی تربیتی به مراکز، مدارس علمیه و دفاتر اداری اختصاص یافت، همچنین با هدف زنده نگه داشتن یاد شهدا و الگوسازی، تابلوهایی به این امر اختصاص داده شد و با این تحول، نظم متعادلی در سالن های آموزشگاه ایجاد شده است.

رییس اداره هماهنگی مجتمع آموزشی امام رضا علیه‌السلام در پایان یادآور شد: هم‌اکنون طرح ساماندهی چیدمان محیط اداری وآموزشی به منظور نظم‌بخشی به فضای آموزشگاه در حال انجام است.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱