به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب علیها السلام؛

وبینار «فرشتگان رحمت» برگزار می‌شود

فرشتگان رحمت

وبینار فرشتگان رحمت با حضور و سخنرانی جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، به مناسبت میلاد با سعادت عقیله بنی هاشم، حضرت زینب علیها السلام و روز پرستار، «وبینار فرشتگان رحمت» با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، برگزار می‌شود.

با استناد به آیه شریفه و«َ مَنْ أَحْياها فَكَأَنَّما أَحْيَا النَّاسَ جَمِيعاً» هر كه انسانى را زنده كند (و از مرگ يا انحراف نجات دهد) گويا همه‌ى مردم را زنده كرده است؛ این مراسم، روز دوشنبه 1 دی ماه ساعت 10 در سالن جلسات مدیرت جامعه الزهرا علیهاالسلام  با تبیین ابعاد مختلف مسئله حق حیات برای همه، برگزار می‌شود.

در این مراسم، اساتید حوزه و دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین رسول مزروعی طراح پاسخ های مبسوط به شبهات علیه دین در حوزه های فقه و کلام، دکتر محسن رضایی آدریانی، پزشک و دکترای اخلاق پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ره، آقای حجت الله حاجی کاظم عضو کارگروه جمعیت معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم و خانم دکتر افتخار یوسفی پاسخگوی مسائل فقهی، به تبیین موضوع، می پردازند.

جلسات بعدی، سلسله «وبینارهای فرشتگان رحمت» در روزهای آینده برگزار می شود که زمان دقیق آن متعاقبا اعلام میگردد.

خواهران طلبه جامعه الزهرا علیها السلام و خانواده های ایشان، می توانند جهت حضور در این مراسم از درگاه برنامه های زنده سایت جامعه الزهرا علیها السلام به آدرس http://jz.ac.ir/post/6901 و درگاه سایت هیئت آنلاین با اینترنت رایگان به آدرس  https://heyatonline.ir/heyat/1739 استفاده کنند.

فایل آفلاین این مراسم در کانال معاونت فرهنگی تبلیغی در پیام رسان سروش به آدرس https://sapp.ir/jz_m.f.t و در پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/jz_mft جهت استفاده هرچه بیشتر طلاب قرار داده می شود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱